صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

برگزاری پنجمین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در تابستان ۱۴۰۳

با مشارکت وزارت ورزش و جوانان و وزارت آموزش و پرورش پنجمین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در تابستان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در جلسه‌ای با حضور ستاری‌فر معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، بابوئی مدیرکل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش و فرامرز کیانی‌زاده مدیرکل دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت وزارت ورزش و جوانان و جمعی از کارشناسان دبیرخانه المپیاد در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد مقرر شد 8 رشته ورزشی بدمینتون، ژیمناستیک، شنا، تنیس روی میز، هندبال، بسکتبال و والیبال به صورت مشترک توسط هر دو وزات‌خانه برگزار شود.

همچنین با توجه به ظرفیت‌های اقامتی وزارت آموزش و پرورش، پنجمین دوره این رویداد ملی در تابستان 1403 به صورت متمرکز در تهران یا خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

در پایان نیز مقرر شد جلسات کارشناسی برگزاری المپیاد با محوریت دبیرخانه مابین فدراسیون‌های ورزشی و انجمن‌های ورزشی آموزش و پرورش در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار تا بعد از انجام توافقات کارشناسی تفاهم نامه‌ای بین 2 معاونت ذیربط منعقد شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۲۸۲۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۴     ساعت: ۱۰ : ۵۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024