صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تلاش استقلال برای تعویق مسابقه حساس جام‌حذفی

باشگاه استقلال در تلاش است تا مسابقه جام حذفی برابر مس رفسنجان را به تعویق بیندازد.

به گزارش جهانی پرس از"ورزش سه"، در شرایطی که تمامی حواس‌ها این روزها به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا است، اما استقلال باید 20 بهمن در مسابقه حساس جام حذفی به مصاف مس رفسنجان برود. دیدار تک حذفی که البته آبی‌ها تمایل چندانی به برگزاری آن در تاریخ اعلام شده ندارند.

استقلال در چهارچوب رقابت‌های جام حذفی باید روز 20 بهمن ماه به مصاف تیم مس رفسنجان برود، این در حالی است که بازیکنان ملی‌پوش استقلال این روزها در اختیار امیر قلعه‌نویی هستند. طبق قوانین، هر تیمی که سه ملی پوش داشته باشد، می‌تواند برای تعویق مسابقه‌اش در جام حذفی اقدام کند ولی نفرات ملی پوش آبی‌ها فقط دو بازیکن هستند.

آبی‌ها علاوه بر سیدحسین حسینی و روزبه چشمی، کوین یامگا را پس از آن مصدومیت سخت و سعید مهری را به دلیل جدایی در اختیار ندارند و دست نکونام کاملا بسته است. همین موضوع باعث شده تا استقلال از سازمان لیگ درخواست کند بازی‌اش در جام حذفی با تعویق مواجه شود.

 

درخواستی که البته فعلاً با پاسخ رسمی از سوی سازمان لیگ همراه نبوده است .دو تیم پرسپولیس و سپاهان چون سه ملی‌پوش دارند، بازی‌های‌شان در جام حذفی به تعویق می‌افتد ولی این موضوع برای استقلال صدق نمی‌کند و سازمان لیگ باید در این خصوص نظر خود را اعلام کند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۲۸۹۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۷     ساعت: ۹ : ۵۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024