صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

اینزاگی: بازیکنان من حتی یک ایراد هم ندارند!

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، می‌گوید عملکرد خوب این تیم باعث شده است که او نتواند هیچ ایرادی از بازیکنانش بگیرد.

به گزارش جهانی پرس- شیوا زندی، اینتر در چارچوب رقابت‎‌های هفته بیست و دوم سری آ ایتالیا روبروی فیورنتینا به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد. 

با توجه به این که یوونتوس در بازی این هفته نتوانست پیروز میدان باشد و به تساوی برابر امپولی رضایت داد، کسب پیروزی و سه امتیاز این دیدار اهمیت بسیار زیادی برای نراتزوری داشتند که به خوبی توانستند از پس از ماموریت بربیایند. 

اینزاگی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «مشخصا پس از این که پیش افتادیم، فرصت‌های گلزنی زیادی داشتیم و می‌توانستیم بهتر عمل کنیم اما دروازه‌بان حریف هم مهارهای خوبی داشت و به ما اجازه انجام این کار را نداد. در نیمه دوم هم بارها و بارها روی ضد حملات خطرناک بودیم که نشان از کیفیت تیم ما دارد. 

 

با این حال، نمی‌توانم هیچ ایراد و شکایتی از این بازیکنان داشته باشم چون ما در 17 بازی از 21 بازی ممکن به پیروزی رسیدیم، توانستیم 50 گل به ثمر برسانیم و تنها 10 گل دریافت کردیم، بنابراین من فقط می‌توانم آنها را تحسین کنم و برایشان دست بزنم. 

تمامی دیدارهای برای ما دشوار است، خصوصا این بازی در فلورانس که برابر تیمی بسیار قدرتمند و خوب مانند فیورنتینا برگزار کردیم. این مقطع از فصل در رقابت‌های سری آ از اهمیت ویژه‌ای برای ما برخوردار بود.»

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۲۹۸۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۹     ساعت: ۹ : ۵۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024