صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
موریاسو با تمام قوا و با سیستمی هجومی مقابل ایران

ترکیب احتمالی ژاپن با لشگری از ستاره‌های مطرح

انتظار می‌رود که ژاپن با ترکیبی مشابه دیدار مقابل بحرین و با تنها یک تغییر به مصاف ایران برود.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، تیم‌های ملی ایران و ژاپن امروز در دیدار مرگ و زندگی از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم می‌روند. مسابقه‌ای که خود حکم یک فینال حساس را دارد و تیم بازنده که می‌توانست مدعی قهرمانی باشد، باید از دور مسابقات کنار برود.

انتظار می‌رود که ژاپن برای این مسابقه با همان ترکیب بازی قبل برابر بحرین به میدان برود و تنها رئو هاتاته که به دلیل مصدومیت این مسابقات را از دست داده از جمع نفرات اصلی خارج شده و هیده ماسا موریتا که در بازی با بحرین به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، جایگزین او شود.

در دروازه سامورایی‌ها، زیون سوزوکی قرار خواهد گرفت. گلر ژاپنی‌ها نهمین بازی ملی خود را در شرایطی برگزار می‌کند که تاکنون در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا موفق به ثبت کلین شیت نشده است.

 

در خط دفاعی نیز ستاره‌های آرسنال و گلادباخ حضور خواهند داشت. موریاسو در دو بازی ابتدایی برابر ویتنام و عراق از زوج ایتاکورا و تانیگوچی استفاده کرد. او سپس مقابل اندونزی از تومیاسو و ماچیدا استفاده کرد. در نهایت در بازی مقابل بحرین، سومین زوج خط دفاعی یعنی تومیاسو و ایتاکورا به میدان رفتند که امروز نیز مقابل مهاجمان ایران قرار می‌گیرند.

مقابل ویتنام و عراق، این یوکیناری سوگاوارا مدافع راست آلکمار بود که به میدان رفت ولی سپس سیا مایکوما جای او را گرفت. این بازیکن مقابل ایران نیز به میدان می‌رفت. هیروکی ایتو نیز چنین سرنوشتی داشت. او در دو بازی اول در سمت چپ به میدان رفت ولی سپس جایش را به یوتا ناکایاما داد.

مقابل ویتنام و عراق، این هیده‌ماسا موریتا بود که در کنار واتارو اندو به میدان رفت. ولی در دو دیدار بعدی برابر اندونزی و بحرین جای خود را به رئو هاتاته داد اما این بازیکن مقابل بحرین مصدوم شد و مسابقات را از دست داد تا هیده‌ماسا موریتا به ترکیب بازگردد و او امروز نیز به میدان می‌رود.

تاکومی مینامینو مقابل عراق عملکرد ناامیدکننده‌ای داشت و به نیمکت تبعید شد. انتظار می‌رود او امروز نیز نیمکت نشین باشد و جونیا ایتو نیز با رسوایی اخلاقی روبرو گردید و از تیم کنار گذاشته شد تا عناصر تهاجمی ژاپن تغییر کنند.

در خط حمله نیز موریاسو ابتدا از مائو هوسویا استفاده کرد. سپس مقابل عراق تاکوما آسانو مهره ترکیب اصلی بود که در دو دیدار اخیر آیاسه یوئدا مهاجم سامورایی‌ها بود و او امروز نیز مقابل ایران بازی خواهد کرد.

ژاپنترکیب احتمالی ژاپن برابر ایران:

دروازه‌بان: زیون سوزوکی (سنت ترویدنتس بلژیک)

مدافعان میانی: تاکهیرو تومیاسو (آرسنال)، کو ایتاکورا (مونشن گلادباخ)

مدافع راست: سیا مایکوما (سرزو اوساکا)

مدافع چپ:  یوتا ناکایاما (هادرزفیلد تاون انگلیس)

هافبک‌های میانی: واتارو اندو (لیورپول)، هیده ماسا موریتا (اسپورتینگ لیسبون)

هافبک پشت مهاجم: تاکفوسا کوبو (رئال سوسیه داد)

وینگرها: ریتسو دوان (فرایبورگ)، کیتو ناکامورا (رنس فرانسه)

مهاجم: آیاسه یوئدا (فاینورد)

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۱۱۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۱۴     ساعت: ۱۰ : ۱۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024