صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

خشم پپ از رئال: می‌خواهیم هالند همین جا بماند!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تمایلی به جدایی ارلینگ هالند و پیوستن او به رئال مادرید ندارد.

به گزارش جهانی پرس از"ورزش سه"، هالند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته راهی منچسترسیتی شد و در اولین فصل حضورش توانست یکی از بهترین نمایش‌های ممکن را ارائه دهد و رکوردها و جام‌های بسیاری را به دست آورد.

با این حال، صحبت درباره علاقه رئال مادرید به این بازیکن همچنان ادامه دارد و حتی بسیاری معتقد هستند که مدیران این باشگاه ممکن است در پنجره تابستانی سال آینده برای به خدمت گرفتن این ستاره نروژی اقدام کنند.

مطرح کردن این شایعات چندان به مذاق گواردیولا خوش نمی‌آید چون او به هیچ وجه دوست ندارد که ماشین گلزنی تیمش را به این زودی و به این راحتی از دست بدهد و این احساس را به وضوح نشان می‌دهد.

سرمربی سیتی در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت: « من دخالتی در روند مذاکرات هالند با باشگاه منچسترسیتی ندارم و نمی‌دانم که مطرح شدن بحث رئال باعث شده است که این روند سرعت بیشتری به خودش بگیرد یا نه.

ما علاقه خیلی زیادی به هالند داریم و دوست داریم که او را برای مدتی طولانی در این باشگاه داشته باشیم. از این که او را در این تیم داریم بسیار خوشحال هستیم. امیدواریم که او هم با ما خوشحال و راضی باشد، این تنها چیزهایی است که از آن اطلاع دارم.»

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۱۹۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶     ساعت: ۱۰ : ۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024