صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

ادعای گواردیولا: تیمی بهتر از برنتفورد ندیدم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید برنتفورد بهترین تیمی است که روی ضربات شروع مجدد دیده است.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس روبروی برنتفورد به میدان رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
سه امتیاز مهم این بازی در حالی به دست آمد که آنها در ابتدا با یک گل از حریف عقب افتاده بودند اما درخشش فیل فودن و هت تریک او در این دیدار باعث شد که شرایط کاملا به سود سیتیزن‌ها عوض شود و آنها به عنوان تیم پیروز از میدان بیرون بیایند. 
گواردیولا پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «برنتفورد حریف بسیار سختی برای ما است. آنها تیمی باورنکردنی هستند. ما کاملا می‌توانیم تصور کنیم که بازی برابر آنها که چند هفته دیگر باید از دیدارهای عقب افتاده انجام دهیم تا چه حد دشوار خواهد بود. 

این تیم واقعا حریف قدرتمند و دشواری است. من هرگز ندیده بودم که تیمی روی ضربات شروع مجدد، کرنرها، ضربات آزاد و پرتاب‌ها بهتر از آنها باشد. هرگز تیم بهتری از آنها ندیده‌ام و این موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه کرد.
من فکر می‌کنم که ما شایسته کسب پیروزی و سه امتیاز در این بازی بودیم اما خوش شانس هم بودیم که توانستیم گل مساوی را در دقایق پایانی نیمه اول به ثمر برسانیم، در غیر این صورت کار بسیار سختی را در نیمه دوم در پیش داشتیم.»

سرمربی سیتی درباره درخشش فیل فودن گفت: «من چند هفته قبل هم گفته بودم که فیل یکی از بهترین و موثرترین فصول فوتبالش را از نظر تعداد گل و پاس گل برای سیتی سپری می‌کرد. او در این فصل برای ما بسیار مهم بوده است. این بازیکن می‌تواند به خوبی بازی‌خوانی کند و بازیکنی باهوش و استثنائی است.»

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۲۳۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۱۷     ساعت: ۹ : ۵۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024