صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
ابراهیم حصار به زودی در اهواز

بازیکن تیم ملی سوریه به فولاد پیوست

باشگاه فولاد از جذب یک بازیکن جدید با ملیت آرژانتینی – سوریه ای خبر داد.

به گزارش جهانی پرس - زیبا خصوصی مطلق، با اعلام رسمی باشگاه فولاد خوزستان، این تیم موفق شد که یک بازیکن دوملیتی را به خدمت بگیرد. ابراهیم حصار هافبک تهاجمی دوملیتی که تجربیات زیادی در فوتبال آرژانتین دارد و چند ماهی است به عضویت تیم ملی سوریه در آمده، بعد از تایید فنی از سوی ایگناسیو مارتینز و توافق با مدیریت باشگاه قراردادی 1.5 ساله را با فولاد خوزستان به امضا رساند.

این بازیکن 30 ساله در جام ملت‌های آسیا در چهار مسابقه برای سوریه به صورت کامل به میدان رفت و مقابل تیم ملی ایران هم 120 دقیقه در ترکیب قرمزپوشان سوری حضور داشت، در مصاف سوریه و هند پاس گل تیمش را به عمر خریبین داده بود.

ابراهیم حصار فصل گذشته لیگ برتر آرژانتین را در تیم بلگرانو گذراند و با این تیم به مقام پنجمی رسید. او با توانایی بازی در پست‌های هافبک تهاجمی، وینگر و مهاجم طی دو فصل گذشته در 48 مسابقه برای بلگرانو به میدان رفت و موفق شد 5 گل به ثمر برساند. این بازیکن آرژانتینی- سوری سابقه بازی در تیم‌های تیرو فدرال و استودیانتس دریوکاریو در لیگ برتر آرژانتین را در کارنامه دارد.

 

ابراهیم حصار که بعد از جام ملت‌های آسیا به آرژانتین سفر کرده بود، طی روزهای آینده به تهران می‌آید و با حضور در تمرینات کارش را با قرمزپوشان خوزستان شروع خواهد کرد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۲۵۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۱۷     ساعت: ۱۰ : ۳۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024