صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

مشارکت بخش خصوصی در پیشبرد اهداف وزارت ورزش و جوانان نوید بخش افقی روشن است

صابر رحیمی در حاشیه بازدید از چند طرح سرمایه گذاری استان کرمان با بیان این که مشارکت بخش خصوصی در پیشبرد اهداف وزارت ورزش و جوانان نوید بخش افقی روشن است، بر هموار کردن مسیر برای سرمایه گذاری بخش خصوصی تاکید کرد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در ادامه بازدید و نظارت میدانی از عملکرد ظرفیت های قانون بودجه در مسیر تکمیل و تجهیز اماکن ورزشی بخش خصوصی، سرپرست مرکز مشارکت ها، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش به استان کرمان سفر کرد و از نزدیک مشکلات و مسائل مدیران باشگاه های بخش خصوصی استان را مورد بررسی قرار داد.
رحیمی در جریان این سفرکه با همراهی پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان و مشاور حقوقی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان همراه بود، به بیان چالش های اقتصادی و مشکلات پیش روی بخش خصوصی در مسیر سرمایه گذاری در ورزش پرداخت.
وی تصریح کرد: این بازدید ها بر اساس تاکید وزیر ورزش و جوانان در راستای شناسایی و رفع موانع موجود در مسیر استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در توسعه زیرساخت ها و همچنین تکمیل و تجهیز اماکن ورزشی نیمه تمام در سطح کشور صورت می گیرد و تلاش شده است تا تمامی امکانات و ظرفیت های موجود در جهت حمایت از حضور بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار در راستای رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاری در بخش ورزش صورت پذیرد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۵۱۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۲۵     ساعت: ۱۴ : ۴۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024