صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

حمله به خانواده لی: ستاره کره را نابود نکنید!

نگرانی بسیاری از شدت گرفتن انتقادها و حملات علیه لی کانگ این، ستاره کره جنوبی، به وجود آمده است.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، فاش شدن درگیری لی کانگ این و سون هیون مین در اردوی تیم ملی کره جنوبی پیش از بازی حساس مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا باعث شده است که او روزهای سختی را سپری کند. 
با وجود این که چند روزی از اتمام این مسابقات می‌گذرد اما بحث درباره این موضوع همچنان داغ است. پس از این که روزنامه این خبر را فاش کرد، این بازیکن خیلی زود پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر و از هواداران فوتبال کره و همچنین بازیکنان این تیم عذرخواهی کرد.
اما با توجه به این که در این حادثه در واقع از سوی بازیکنی که 10 سال جوان‌تر و کم تجربه‌تر از بازیکن ارشد خودش است رخ داده و خصوصا که طرف مقابل سون بوده که از محبوبیت خاصی برخوردار است، عواقب بسیاری برای لی کانگ این به همراه داشته است. 

حتی عذرخواهی او هم کافی نبوده و انتقادها همچنان ادامه دارد اما به نظر می‌رسد که این انتقادها دیگر بسیار تند شده است. بعضی از هواداران فوتبال کره به صفحه اینستاگرام این ستاره کره مراجعه کرده و حملات و تهدیدهای شخصی علیه‌اش انجام داده‌اند. 
حتی خانواده او هم از این موج توهین و انتقاد در امان نماندند و اظهاراتی مانند «مواظب برادر کوچکترتان باشید» یا «تربیت خانوادگی شما اینطوری است؟» باعث تعجب بسیاری از افراد شده است. 
اما این اتفاق عواقب دیگری هم برای او داشته و شرکت تبلیغاتی که با این ستاره پاری سن ژرمن همکاری می‌کرد دیگر تمایلی به ادامه این روند ندارد و تابلوهای با تصویر او پایین کشیده شده است اما در تمام طول این مدت فدراسیون فوتبال کره جنوبی واکنش خاصی نشان داد. 
به نظر می‌رسد که آنها هنوز در حال بررسی و ارزیابی اتفاقات رخ داده هستند اما از رفتار هواداران با این بازیکن هم رضایت ندارند. حتی بعضی از سیاستمداران هم دست به انتقاد از او زدند و این باعث شده است که فدراسیو کره جنوبی از شرایط روحی و روانی خاص او نگران شود. 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۶۹۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۱     ساعت: ۱۰ : ۴۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024