صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
احتمالات با توجه به رای نهایی پنجره نقل و انتقالاتی

پرسپولیس مقابل تراکتور دو ترکیب دارد!

پرسپولیس در شرایطی دومین بازی خود در مرحله برگشت لیگ را مقابل تراکتور پیش رو دارد که هنوز خبری از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش نشده است.

به گزارش  جهانی پرس از“ورزش سه”، در فاصله ساعاتی کوتاه مانده به دیدار حساس مقابل تراکتور و در حالیکه این تیم در بازی رفت مقابل حریف موفق به شکست آنها شده بود، اکنون با بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی، سرخ‌ها بدون حضور تماشاگرانش با چالشی بزرگ مواجه هستند.

چهار خرید زمستانی این تیم هنوز مجوز بازی دریافت نکرده‌اند و این در حالیست که در صورت دریافت مجوز هم احتمالا نام یکی از آنها در این بازی وارد لیست نخواهد شد و آنها باید به دنبال حل لیست بزرگسالان و خارجی‌های خود باشند.

برای خط دروازه اما علیرضا بیرانوند خیال این تیم را راحت کرده و با پشت سر گذاشتن بیماری‌اش، در تمرینات پیش از بازی با تراکتور حاضر شده تا اکنون کاملا مهیای این بازی باشد. شماره یک ملی‌پوش پرسپولیس که در بازی قبلی گلی دور از انتظار دریافت کرده، در این بازی به دنبال جبران خواهد بود و باید دید همانند بازی رفت قادر به ثبت کلین شیت هست یا خیر.
در خط دفاعی همه چیز بستگی به دریافت مجوز خواهد داشت. اگر پنجره باز شود ترکیب چهار نفره این تیم با یک تفاوت مواجه می‌شود و عبدالکریم احتمالا جانشین علی نعمتی در سمت  چپ دفاعی خواهد شد. با این حال در شرایط کنونی ترکیب چهار نفره خط دفاعی این تیم با حضور علی نعمتی در سمت چپ، دانیال اسماعیلی فر در سمت راست و محمدحسین کنعانی زادگان و گئورگی گولسیانی در قلب دفاعی برابر حریف قرار خواهند گرفت.

برای خط میانی نیز تغییرات بستگی به پنجره خواهد داشت. اما در شرایط کنونی مسعود ریگی در کنار سروش رفیعی در مرکز خط میانی به همراه مهدی ترابی و سعید صادقی به عنوان وینگر‌های چپ و راست پرسپولیس در این بازی حضور خواهند داشت.

بازگشت امید عالیشاه به ترکیب اصلی یکی دیگر از اتفاقات احتمالی این بازی خواهد بود. عالیشاه با پشت سر گذاشتن محرومیت یک جلسه‌ای در این بازی در دسترس اوسمار خواهد بود و به عنوان مهاجم در کنار شهاب زاهدی در این بازی به میدان خواهد رفت.

با این حال باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی معادلات را در ترکیب تیم بهم خواهد زد. حضور عبدالکریم حسن و عیسی آل کثیر در ترکیب محتمل خواهد بود و خروج علی نعمتی و سروش رفیعی را می‌توان در این صورت پیش‌بینی کرد.

 ترکیب احتمالی پرسپولیس (با توجه به بسته بودن پنجره)

علیرضا بیرانوند
دانیال اسماعیلی‌فر
گئورگی گولسیانی
محمدحسین کنعانی زادگان
علی نعمتی
مسعود ریگی
سروش رفیعی
سعید صادقی
مهدی ترابی
شهاب زاهدی
امید عالیشاه

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۷۱۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲     ساعت: ۱۰ : ۲۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024