صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
چرا دکتر‌ را صدا زدی؟

اعتراض پرسپولیس به محرومیت بیرانوند

علیرضا بیرانوند با دریافت کارت زرد مقابل تراکتور اکنون جدال با ذوب آهن را به دلیل محرومیت از دست داده است.

به گزارش جهانی پرس - شیوا زندی، علیرضا بیرانوند که طی فصول حضورش در پرسپولیس کمتر پیش آمده دیداری را از دست بدهد، اکنون به دلیل چهار کارته شدن مقابل ذوب آهن غایب است.

بیرانوند در شرایطی کارت زرد مقابل تراکتور دریافت کرد که ثانیه‌های پایانی بازی را پشت سر می‌گذاشت و داور به زعم اتلاف وقت او را جریمه کرد.

این کارت زرد اما با واکنش باشگاه پرسپولیس و کادرفنی این تیم همراه شده است؛ این باشگاه مدعی است با توجه به قوانین وقتی داور کادرپزشکی را به زمین فرا می‌خواند و بررسی پزشکی روی بازیکن مصدوم (در اینجا علیرضا بیرانوند) صورت می‌گیرد، نباید کارت زرد می‌داد و اگر تصور اتلاف وقت داشت، نباید کادرپزشکی را فرا می‌خواند و بلافاصله بعد از قطع بازی، بیرانوند را با کارت زرد جریمه می‌کرد.

 

تصمیم داور اما با دعوت کادرپزشکی و بعد از آن انجام امور پزشکی روی بازیکن مصدوم، در نهایت با کارت زرد همراه شده است که به زعم باشگاه پرسپولیس تصمیمی اشتباه بوده است.

با این حال علی‌رغم اعتراض باشگاه پرسپولیس بعید است اتفاقی در خصوص محرومیت بیرانوند صورت گیرد و پرسپولیس باید با گلر دوم خود در غیاب شماره یک ملی‌پوش برابر ذوب آهن قرار گیرد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۴۷۶۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۴     ساعت: ۱۴ : ۵۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024