صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
ستاره‌هایی که فیکس تیم یحیی بودند

لیست خروجی پرسپولیس را باور نمی‌کنید!

نقل و انتقالات پرسپولیس با خروج شش نام مهم از لیست این تیم همراه بود.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، نقل و انتقالات زمستانی برای تیم پرسپولیس در حالی به پایان رسید که این تیم روزهای عجیب و غریبی را پیش از آغاز پنجره نیم فصل پشت سر گذاشت و با تحولات باورنکردنی همراه بود. پس از بازی با مس رفسنجان در آخرین دیدار نیم فصل، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس از سمت خود استعفا داد تا سرخپوشان بعد از چهار سال پای به دوره جدیدی بگذارند.

بیشتر وقت پرسپولیس در این مدت به بررسی گزینه‌های نقل و انتقالاتی و مذاکره با برانکو ایوانکوویچ سپری شد اما در نهایت این اوسمار ویه‌را بود که با جابجایی روی نیمکت قرمزها، از جایگاه مربیگری به صندلی سرمربی رسید و هدایت کار پرسپولیس را در اختیار گرفت.

مهمترین چالش سرخپوشان در نقل و انتقالات، پرکردن جای دو بازیکن مصدوم، سربازی دو ستاره و همچنین رفع نقاط ضعف در خطوط مختلف بود که رضا درویش تمام تلاشش را کرد تا رضایت هواداران پرسپولیس را حداقل در بخش اسکواد بازیکنان برآورده کند.

قرمزها در پایان نقل و انتقالات، نام عبدالکریم حسن، ابوالفضل باقری، اوستون اورونوف، عیسی آل‌کثیر و محمد خدا بنده‌لو را در این فهرست دارند اما آنچه بیشتر باعث تعجب و حیرت می‌شود، لیست خروجی این تیم است.

 

برای آنکه دریابید لیست خروجی پرسپولیس تا چه حد جالب و بااهمیت است، به یاد بیاورید که پرسپولیس در فصل جاری عمدتا از کدام بازیکنان در ترکیب خود استفاده می‌کرد تا بدانید مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد سرلک، یاسین سلمانی، محمد عمری، شهاب زاهدی و نبیل باهویی، کاملا از دل نفرات فیکس یحیی گل‌محمدی بودند که حالا دیگر در اسکواد سرخپوشان حضور ندارند.

البته جدایی آنها دلایل یکسانی نداشت. باتوجه به مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی از ناحیه رباط صلیبی، این دو بازیکن امکان همراهی پرسپولیس را نداشتند اما به هر حال باتوجه به محدودیت 19 بازیکن بزرگسال در لیست پرسپولیس، نام آنها از فهرست خارج شد.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس به هواداران خود اطمینان داده که یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی بعد از طی دوره بازیابی و نقاهت، امکان همراهی تیمشان را برای فصل آینده خواهند داشت و از این بابت خطری پرسپولیس را تهدید نخواهد کرد.

دو بازیکن دیگری که مسئله یکسانی داشتند، میلاد سرلک و محمد عمری بودند که با ارسال دفترچه خدمت سربازی، از تیم پرسپولیس جدا شدند و به ملوان بندرانزلی پیوستند.

در این بین میلاد سرلک باتوجه به موعد خدمت سربازی چاره دیگری جز حضور در ملوان نداشت اما محمد عمری به صورت خودخواسته دفترچه خود را پست کرد تا به ترافیک سربازان پایان فصل نخورد.

میلاد سرلک جزو بازیکنان اصلی تیم پرسپولیس در دوران یحیی گل‌محمدی بود اما حالا احتمالا محمد خدابنده‌لو را در جای خود خواهد دید و محمد عمری نیز جایگاه خود را به اوستون اورونوف واگذار خواهد کرد. البته خدا بنده به نوعی می‌تواند به  عنوان هافبک هجومی به جای عمری هم بازی کند.

اما دو بازیکنی که در روز پایانی نقل و انتقالات از پرسپولیس جدا شدند، مورد جالب‌تری هم بودند. از ابتدای پنجره تصور می‌شد که نبیل با پرسپولیس ادامه ندهد اما فسخ قرارداد این بازیکن به دقایق پایانی نقل و انتقالات کشیده شد و تنها 20 دقیقه پیش از پایان نقل و انتقالات از لیست پرسپولیس خارج شد.

شهاب زاهدی اما خروجی غیرقابل پیشبینی داشت و حدود دو هفته پیش با پیشنهاد از جی لیگ مواجه شد و سرانجام موفق شد با پرداخت مبلغ 100 هزار دلاری از پرسپولیس جدا شود تا سرخپوشان لیست خروجی عجیبی را ثبت کرده باشند.

لیست ورودی پرسپولیس در نیم فصل: عبدالکریم حسن، اوستون اورونوف، محمد خدا بنده لو، ابوالفضل باقری و عیسی آل کثیر
لیست خروجی پرسپولیس در نیم فصل: مرتضی پورعلی گنجی، میلاد سرلک، محمد عمری، یاسین سلمانی، شهاب زاهدی و نبیل باهویی

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۴۸۹۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۸     ساعت: ۱۰ : ۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024