صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

رسول منعم: مدیران کل استان‌ها خط مقدم جبهه مقدس ورزش و‌جوانان هستند

سرپرست دفتر هماهنگی امور استانها گفت: مدیران کل ورزش و‌جوانان استان‌ها خط مقدم جبهه مقدس ورزش و جوانان هستند در همین راستا وظیفه دارم به نمایندگی از وزیر ورزش و‌جوانان از تلاش و زحمات و خدمان ارزنده یکایک‌ شما مدیران استانی صمیمانه تشکر کنم.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه خبری وزارت ورزش و‌ جوانان، رسول منعم ضمن خیرمقدم به مدیران کل استان‌ها اظهار داشت: در ابتدا قدرانی میکنم از جامعه ورزش و‌جوانان به خاطر حضور پر شور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین از مدیران کل استانها بخاطر پیگیری و‌ایجاد فضا درخصور حداکثری جامعه ورزش وجوانان در این انتخابات قدردانی میکنم.

منعم با تاکید براینکه مدیران کل ورزش و‌جوانان استان‌ها خط مقدم جبهه مقدس ورزش و جوانان هستند بیان کرد: در همین راستا وظیفه دارم به نمایندگی از وزیر ورزش و‌جوانان از تلاش و زحمات و خدمان ارزنده یکایک‌شما مدیران استانی صمیمانه تشکر کنم.

 

سرپرست دفتر هماهنگی امور استانها خاطرنشان کرد: با نگاه ویژه وزیر ورزش و‌جوانان و‌معاونین این وزارتخانه امروز شاهد برگزاری این گردهمایی هستیم و در این 2 روز شاهد موضوعات کاربردی از حمله تکالیف قانونی، الگوهای نوین در ورزش کشور از سوی معاونین و‌مدیران وزارت‌ورزش و اساتید دعوت شده ارائه خواهد شد.


وی ادامه داد: در روز آخر این گردهمایی از رهنمودهای مقام‌عالی وزارت و‌ جمع‌بندی موارد را خواهیم داشت.


رسول منعم گردهمایی مدیران کل استانها را فرصتی برای تبادل اطلاعات مدیران دانست و افزود: مدیران جوانتر می‌توانند از ظرفیت و تجربه مدیران با سابقه بهره‌مند شوند و از این فرصت استفاده کنند.


سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌ها تصریح کرد: انتظار داریم مدیران کل به همراه معاونین خود در استان‌ها در این نشست دو روزه حضور فعال و موثر داشته باشند و نهایت استفاده را از مطالب و‌ موضوعات ارائه شده داشته باشند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۵۱۶۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶     ساعت: ۹ : ۵۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024