صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
علی جوادی:

راهبرد ورزش تهران همواره در ورزش کشور به‌عنوان پیشران مورد توجه قرار گرفته است

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در جریان سمینار علمی چشم انداز ورزش و جوانان استان تهران در سال ۱۴۰۳اعلام کرد: راهبرد ورزش تهران همواره در ورزش کشور به‌عنوان پیشران مورد توجه قرار گرفته است.

پبه گزارش جهانی پرس- بهنام عباسعلی زاده، "علی جوادی" در این همایش در محل دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی آغاز شده، افزود: طی دو دهه گذشته ورزش تهران دچار افول آرامی شده بود و برای آن‌که به مسیر اصلی بازگردد، نیاز بود از دو عنصر تجربه و علم استفاده شود و تلفیقی را در ایجاد راهبرد در استان تهران ایجاد کنیم.

وی تأکید کرد: در این راستا، شورای اندیشه ورز در این اداره‌کل تشکیل شد و به‌عنوان پشتیبان و رصد کردن فعالیت‌های ورزشی به‌صورت تخصصی از پیشکسوتان استفاده کردیم تا مشاور اداره‌کل در رشته های مختلف باشند.

جوادی گفت: در گام دوم به این باور رسیدیم که در نگاه علمی ما هنوز یک خلأ وجود دارد و معتقدیم که شورای پژوهشی اداره کل باید یک گام فراتر بردارد. در همین ارتباط، سمینارهای علمی را برگزار می‌کنیم تا با ورود مقالات علمی بتوانیم شرایط گذشته و حال ورزش تهران را متصور بشویم.

وی ادامه داد: ضرورت دارد به شرایط منابع انسانی، به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های هیات های ورزشی نگاه علمی داشته باشیم تا خودمان را از حالت روزمرگی خارج کنیم. ادامه این روند فعلی برای پیشرفت ورزش کشور آورده نخواهد شد و باید بال دوم پیشرفت را مورد توجه قرار دهیم و بیانیه خروجی کارگروه‌های این همایش، تقویم عملیاتی اداره‌کل باشد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۱۹۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۰     ساعت: ۱۲ : ۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024