صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

عنایتی: آمارها روی ذهنیت من اثر ندارد

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره دیدار تیمش با ملوان گفت: فردا تمام توان و تلاشمان را به کار می‌بریم تا برنده از زمین خارج شویم. همه ما به هم قول دادیم که در پایان فصل نتیجه خوبی کسب کنیم.

به گزارش جهانی پرس از ایسنا، رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست پیش از بازی با ملوان در هفته بیستم لیگ برتر اظهار کرد: از طرف خودم به آقای زنوزی تسلیت می‌گویم و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک می‌گویم. می‌دانیم با چه تیم با شخصیتی بازی داریم. ملوان امسال نسبت به سال‌های قبل خیلی منسجم است و شرایط خوبی دارد. آماده‌ایم که به امید خدا شرایط را ادامه دهیم و شرایط در جدول را بهتر کنیم. خداراشکر که از یک شرایط سخت در بازی قبلی خارج شدیم و با تلاش بچه‌ها این کار را انجام دادیم. در بازی‌های قبلی علی‌رغم بازی‌های خوب نتایج خوبی برای ما حاصل نمی‌شد. بازی با سپاهان برای پیکان یک آغاز جدید بود و فردا تمام توان و تلاشمان را به کار می‌بریم تا برنده از زمین خارج شویم. همه ما به هم قول دادیم که در پایان فصل نتیجه خوبی کسب کنیم.

عنایتی درباره اینکه گفته بودند که او ۶۰۰ روز برد نداشته گفت: ۵۹۹ روز آن را در لیگ نبودم. دوستان آماری دادند که اصلا در لیگ نبودم. این شغل ماست. من اصلا توجهی به این آمار ندارم. من به خبرنگاران احترام می گذارم و تلاش خودم را می‌کنم. با تمام توان روی کارم ارزش قائل هستم. روی ذهنیت من این آمار اثری ندارد.

دیدار پیکان و ملوان فردا (چهارشنبه) ساعت ۱۸:۴۵ در تهران آغاز می‌شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۲۵۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۲     ساعت: ۱۰ : ۱۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024