صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
کاوه:

هرچه زودتر سهمیه بگیریم شرایط بهتری خواهیم داشت

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره شرایط ملی‌پوشان کشتی و باقی‌ ماندن ۳ سهمیه در رقابت‌های المپیک پاریس گفت:‌ ما اگر در قرقیزستان بتوانیم سهمیه بگیریم، برای برنامه‌ریزی کار راحت‌تری خواهیم داشت. ما برای ۳ سهمیه باقی‌مانده می‌توانیم نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و پس از آن برای المپیک کارهای لازم برای ورزشکاران انجام دهیم و هر چقدر زودتر این اتفاق رخ دهد،‌ کار ما و کشتی‌گیران آسان‌تر خواهد شد.

به گزارش جهانی پرس؛ محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، درخصوص دیدار وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان کشتی گفت: آقای هاشمی همیشه به کشتی لطف داشتند و نگاه خاصی به این رشته ورزشی دارند و حمایت‌های ایشان دلگرم کننده است. در آستانه اعزام تیم ملی کشتی آزاد هستیم و ایشان هم تشریف آوردند و روحیه خوبی به ملی‌پوشان دادند و من از ایشان و حمایت‌شان تشکر می‌کنم. ملی‌پوشان کشتی هم در چارچوب مسابقات آسیایی و انتخابی المپیک دارند تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و امیدوارم بچه‌های ما بتوانند عملکرد موفقیت‌آمیزی در این رقابت‌ها داشته باشند.
او درباره تکمیل سهمیه‌های المپیک پاریس باقی ماندن 3 سهمیه دیگر در کشتی آزاد کشورمان گفت: ما اگر در قرقیزستان و مسابقات قهرمانی آسیا بتوانیم سهمیه بگیریم، برای برنامه‌ریزی کار راحت‌تری خواهیم داشت. ما برای 3 سهمیه باقی‌مانده می‌توانیم نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و پس از آن برای المپیک کارهای لازم برای ورزشکاران انجام دهیم و هر چقدر زودتر این اتفاق رخ دهد،‌ کار ما و کشتی‌گیران آسان‌تر خواهد شد.
کاوه در خصوص آخرین وضعیت کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی گفت: حسن یزدانی به دلیل آسیب‌دیدگی کتف از میادین دور بود و با او در تماس هستیم. او یکی از نوابغ کشتی دنیا است و دارد کتف خود را مداوا می‌کند و از اوایل اردیبهشت به اردوی ما ملحق خواهد شد. حضور یزدانی برای بچه‌ها بسیار خوب است. کامران قاسم‌پور نیز دارد تمرینات خود را انجام می‌دهد و امیدوارم بتوانیم برای المپیک یک تصمیم خوب بگیریم و به شرطی که یک حسن یزدانی خوب و آماده داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره شرایط رنکینگی ملی‌پوشان کشتی گفت: اگر ما رنکینگ خوبی داشته باشیم، در بحث حریفان کار راحت‌تری خواهیم داشت. ما مسابقات کرواسی را رفتیم و اگر نیاز باشد، به مسابقات مجارستان هم می‌رویم. برای مسابقات قهرمانی آسیا هم چند کشتی‌گیر برای رنکینگ می‌روند و هر چقدر ما امتیاز بهتری داشته باشیم، در تقسیم حریف شرایط بهتری خواهیم داشت.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۷۸۰
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۲۰     ساعت: ۱۰ : ۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024