صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
عملکردمان قابل تحسین بود؛

جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد

هافبک شمس‌آذر معتقد است نمایش خوبی در دقایق پایانی مقابل استقلال داشتند.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، سجاد جعفری درباره دیدار اخیرشان مقابل استقلال عنوان کرد: همه بچه‌های تیم انگیزه زیادی داشتند تا در این بازی نتیجه بگیرند و تمام تلاش خود را کردند، اما با وجود عملکرد خوبی که در نیمه دوم و به ویژه دقایق پایانی داشتیم و ممکن بود یک امتیاز بگیریم، در زدن گل سوم بدشانس بودیم.

او که پس از حضورش در زمین نمایش خوبی در میانه زمین ارائه کرد و شمس‌آذر هم با این تغییرات توانست دو گل به استقلال بزند، ابراز کرد: هر زمان آقای دقیقی صلاح بداند، بازی می‌کنم و در خدمت تیم هستم تا بتوانیم نتیجه بگیریم و روند خوبی که در این فصل داریم را ادامه بدهیم. با این وجود به نظرم تیم ما عملکرد قابل تحسین برابر استقلال داشت.

هافبک تکنیکی شمس‌آذر که پایه‌گذار گل اول مقابل استقلال بود، عنوان کرد: همیشه هر چند دقیقه که فرصت داشته باشم، همه وجودم را می‌گذارم تا تیم موفق شود و در این بازی هم سعی کردم بهترین کار را انجام بدهم و خدا را شکر با تلاش بچه‌ها آن توپ تبدیل به گل شد ولی معتقدم استقلال شانس آورد که لحظه آخر گل مساوی را نخورد.

 

جعفری درباره دیدار آینده شمس‌آذر مقابل پیکان گفت: مطمئنا بازی سختی در پیش داریم و نمی‌توانیم هیچ تیمی را دست کم بگیریم. متاسفانه هواداران را در این مسابقه کنار خودمان نمی‌بینیم، اما امیدوارم با تلاش همه بچه‌ها و تدابیر کادر فنی و البته زحمات و حمایت‌هایی که باشگاه و آقای شهاب زندی دارند، نتیجه بگیریم.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۲۵۴
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۷     ساعت: ۱۰ : ۴۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
  • ٢٧ شوال ١٤٤٥
  • May 06 2024