صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

پرداخت تسهیلات ۱۵۰ میلیارد ریالی برای اشتغال ۱۸۰ نفر در حوزه صنایع‌دستی اردبیل

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از پرداخت ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۸۰ صنعتگر حوزه صنایع‌دستی خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، توحید دلاورقوام امروز 24 تیرماه 1402 گفت: برای حمایت از فعالان حوزه صنایع‌دستی در مرحله اخیر با معرفی صنعتگران به بانک‌های عامل مبلغ 150 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال و کارآفرینی پرداخت شد.
معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: این تسهیلات از محل جز 2 بند ب تبصره 16 مربوط به حوزه صنایع‌دستی و به 180 نفر از صنعتگران این حوزه پرداخت شده است.
او تاکید کرد: حمایت از فعالان حوزه صنایع‌دستی به منظور ایجاد اشتغال و کارآفرینی به ویژه در قالب مشاغل خانگی و ایجاد گارگاه‌های انفرادی و گروهی از جمله برنامه‌های اداره کل میراث‌فرهنگی است و در این راستا با اعطای تسهیلات و برگزاری کارگاه‌های آموزشی حمایت‌های لازم انجام می‌شود.
دلاورقوام ادامه داد: حوزه صنایع‌دستی ظرفیت ویژه‌ای برای ایجاد اشتغال با هزینه پایین دارد و در سال گذشته این حوزه بیشترین نقش را در ایجاد اشتغال پایدار در استان داشته است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۰۵۷۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۴/۲۴     ساعت: ۱۸ : ۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024