صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد؛

رویداد حجاب و عفاف یُمنا

رویداد حجاب و عفاف یُمنا پس از ۳ روز برگزاری در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و استقبال پرشور شهروندان تهرانی به کار خود پایان داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، همزمان با 21 تیر ماه روز عفاف و حجاب و به منظور ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و حمایت از تولید و عرضه کنندگان این حوزه، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  اقدام به برگزاری رویداد بزرگ سبک حجاب برتر با عنوان یُمنا در سالن نمایشگاهی قصر شیرین کرد.
بنا براین گزارش، این رویداد با مشارکت موسسه بُشرا و  با حضور 150 غرفه به مدت 3 روز از ساعت 12 الی 22 برگزار و شامل عرضه چادر، مانتو، روسری، شال، کیف و ملزومات حجاب و عفاف میزبان شهروندان بود که با استقبال گرم و پرشور علاقمندان روبرو شد.
در کنار این نمایشگاه برگزاری کارگاه آموزشی تولید ملزومات حجاب و عفاف در سالن هویزه، اجرای برنامه‌های تئاتر خیابانی با موضوع خانواده، اجرای ویژه برنامه برای کودکان با اجرای خانم گلی باقلوا زاده از مجریان کودک صدا و سیما، اجرای نور افشانی   و ... از جمله برنامه هایی بود که با استقبال گرم مخاطبان روبرو شد. 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۰۵۷۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۴/۲۴     ساعت: ۱۸ : ۲۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024