صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
سه شنبه این هفته درکتابخانه باران فرهنگسرای بهمن

قصه های عاشورایی برای کودکان روایت می شود

کارگاه هفتگی قصه گویی و تصویرگری کودکان، با عنوان «قصه های باران» به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سه شنبه این هفته، به موضوع قصه های عاشورایی اختصاص دارد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن؛ در برنامه این هفته ی «قصه های باران» که سه شنبه 27 تیر ماه از ساعت 10 تا 12 با حضور مادران و کودکان برگزار می شود، مهسا فرهمند کارشناس قصه گویی، واقعه و رخداد کربلا را بر اساس مجموعه کتاب «10 قصه ی عاشورایی» نوشته ی فریبا کلهر، روایت کرده و در آخر محتوا و پیام کتاب توسط کودکان به تصویر کشیده می شود.
گفتنی است؛ برنامه هفتگی «قصه های باران» با هدف آشنایی کودکان 5 تا 10 سال با مضامین فرهنگی ، علمی و تربیتی در قالب کارگاه قصه گویی و تصویرگری (نقاشی و رنگ آمیزی) هر هفته سه شنبه ها ، بر اساس داستان های کوتاه برای کودکان درکتابخانه تخصصی «باران» فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.
علاقه مندان برای اطلاع بیشتر از برنامه های این کتابخانه می توانند به نشانی: میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن مراجعه کرده یا با شماره تلفن:55058437-021تماس بگیرند.


 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۰۶۷۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۴/۲۶     ساعت: ۲۰ : ۵۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
  • ٩ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 17 2024