صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

آغاز پیش‌ثبت‌نام داوطلبی نمایندگی مجلس در رادیو ایران

برنامه «بحث روز» دوشنبه ۱۶مرداد، با حضور صاحب نظران به پیش ثبت نام نمایندگی مجلس که از امروز آغاز می شود با توجه به قانون جدید انتخابات می پردازد.

به گزارش جهانی پرس از شبکه رادیویی ایران، فاطمه ربانی تهیه کننده برنامه «بحث روز» عنوان کرد: بر اساس آخرین اخبار بر طبق اصلاحاتی که در مواد قانون انتخاباتی لحاظ شد پس از تأیید شورای نگهبان و ابلاغ وزارت کشور ثبت نام داوطلبین مجلس شورای اسلامی از دوشنبه 16 مرداد به مدت ۷ روز آغاز می شود.

وی ادامه داد: نظر به اینکه انتخابات امسال با تغییراتی جدید با انتخابات سال‌های گذشته طراحی شده تا برخلاف انتخابات سال‌های قبل که تنها یک مرحله ثبت‌نام برای شرکت در انتخابات لحاظ شده بود و در همان یک مرحله ثبت نام نیز بررسی‌ها انجام می‌گرفت.اما امسال بر اساس تصمیم‌گیری‌ها پیش ثبت نام‌ها به صورت غیر حضوری و الکترونیکی صورت می گیرد.

 ربانی افزود: به همین منظور در«بحث روز» میزبان دکتر محمدهادی زرافشان مدرس دانشگاه و عضو پژوهشکده شورای نگهبان، دکتر محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور، دکتر محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی  و شوراهای مجلس شورای اسلامی و دکتر حسن عابدینی  تحلیل گر مسائل رسانه خواهیم شد و پیرامون  پیش ثبت نام داوطلبی نمایندگی مجلس بر اساس قانون جدید و نقش پیش ثبت نام در سهولت برگزاری انتخابات تبادل نظر خواهیم کرد.

گفتنی است «بحث روز» به تهیه کنندگی فاطمه ربانی و اجرای محمدرضا قربانی دوشنبه ها ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۱۸۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۱۶     ساعت: ۱۵ : ۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
  • ٧ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 15 2024