صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

به بهانه روزی خبرنگار

سالروز شهادت «محمود صارمی» به همراه ۸ نفر از کنسولگریای جمهوری اسلامی در افغانستان در روز ۱۷ مرداد سال ۷۷ روز خبرنگار نامگذاری شد.

به گزارش جهانی پرس، به بهانه روز خبرنگار به سراغ علی رشیدی از گزارشگران با تجربه و پر تلاش رادیو ایران رفتم، و از خواستم در مورد ورودش به این حرفه بگوید.
سال ١٣٧٥ زمانى که دانشجو بودم وارد شبکه استانى یزد شدم و بعد از یک سال پس از پایان تحصیل در تهران به کار خودم در رسانه ملى ادامه دادم.
وی ادامه داد: اولین گزارش رادیو یی من  با یک استاد و هنرمند خط بود که در زمان تهیه گزارش کمى دست پاچه بودم ولى سعى مى کردم این دست پاچگى را بروز ندهم.
رشیدی معتقد است: در این سال ها با وجود رسانه هاى مختلف در فضاى مجازى و اظهار بى پرده مشکلات با هر ادبیاتى از سوى کاربران در این رسانه ها انتظارات مردم را از رسانه ملى بیش از پیش بالا رفته است و چون ما کماکان با ملاحظات رسانه اى مشغول به کار هستم تعامل با مخاطب از هر زمانى سخت تر شده است.

وقتی از او در خصوص یک خاطره پرسیدن بیان کرد:
شغل ما تمامى خاطره است و تفکیک آن کمی دشوار ولى به طور کلى هر گزارشى که توانسته است مشکلى از مشکلات مردم را کم کند براى من خاطره انگیز بوده است.
من همیشه دوست داشتم بهترین نسخه از خودم باشم. براى ماندگارى شبیه کسى نباید بود بلکه باید بهترین نسخه خودت  باشى ما پل ارتباطى بین رسانه و مردم هستم پلى که از هر دو سو چندان درک نمى شود و فقط از او انتظار است انتظاراتى که شاید در برخى موارد از توان این پل خارج باشد. پس بیشتر و بهتر ما را درک کنید و بدانید دغدغه ما انعکاس واقعیت براى رسیدن به حقیقت است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۲۳۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۱۸     ساعت: ۹ : ۴۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024