صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تولید و ویرایش عکس با هوش مصنوعی در خانه موزه دکتر شریعتی

دکتر ستاره مجتهد سلیمانی در موزه دکتر شریعتی، سه‌شنبه این هفته درخصوص تولید و ویرایش عکس گفتگو خواهد کرد و دکتر ارجمند نیز به بررسی تالیف گراهام کلارک خواهد پرداخت.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای سرو؛ در گذشته بسیاری از کارها غیر قابل تصور بود اما با ظهور هوش مصنوعی دیگر هیچ چیز غیر ممکن نیست. هوش مصنوعی دنیای عکاسی را نیز متحول نموده است. استفاده از هوش مصنوعی در عکاسی شامل استفاده از الگوریتم‌های کامپیوتری و تکنیک‌های یادگیری ماشین برای کمک به فرایند عکاسی و بهبود آن می‌شود. هوش مصنوعی در عکاسی می‌تواند تصاویری تولید کند که از ظاهر بصری عکس‌های واقعی تقلید می‌کند عکس‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی با استفاده از الگوریتم‌های پیچیده و مجموعه‌ای از ابر داده‌ها ایجاد می‌شود و به سیستم رایانه ای اجازه می‌دهند تا با استفاده از توانایی یادگیری تصاویر جدید و منحصر به فرد ایجاد کند.
از همین روی کانون عکاسی شفق فرهنگسرای سرو نشستی با همین عنوان در خانه موزه دکتر علی شریعتی روز سه‌شنبه 31مردادماه، ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار خواهد کرد.
در این نشست دکتر سلیمانی استاد دانشگاه درخصوص هوش مصنوعی، تولید و ویرایش عکس صحبت خواهند کرد. این نشست قرار است به صورت پرسش، پاسخ و تعامل سازنده بین نوجوانان برگزار شود. در ادامه نیز دکتر ارجمند استاد دانشگاه به بررسی کتاب عکس تالیف گراهام کلارک خواهد پرداخت.
گفتنی است نوجوانان و دانشجویان رشته عکاسی و علاقه مندان به این هنر ضمن شرکت در این نشست می‌توانند به صورت رایگان نیز از موزه دکتر علی شریعتی به نشانی واقع در خیابان جمالزاده شمالی، نرسیده به خیابان دکتر فاطمی غربی، کوچه نادر، شماره ۹ مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66565565 تماس بگیرید.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۷۳۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۳۰     ساعت: ۱۹ : ۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024