صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

آهنگساز شب دهم رادیو صبا را کوک می کند

رادیو صبا در برنامه موسیقی محور «کوک آوا» گلچینی از آثار فردین خلعتبری آهنگساز موسیقی سریال شب دهم را تقدیم مخاطبان می کند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی رادیو صبا، «کوک آوا» یکی از برنامه‌های موسیقی محور این شبکه رادیویی است، که با ترکیب متن، ترانه و موسیقی بسته شنیداری جالبی را هر شب تقدیم شنوندگان می کند.

این برنامه در هر قسمت با انتخاب یک وجه مشترک، ترانه و موسیقی را به هم کوک می زند، اخیرا این برنامه به سراغ آهنگسازان رفته و چهارشنبه اول شهریور هم گلچینی از آثار فردین خلعتبری آهنگساز و موسیقی دان خوب کشورمان را تقدیم شنوندگان می کند.

فردین خلعتبری موسیقی‌دان و آهنگساز اهل نوشهر است . وی موسیقی را با ساز فلوت آغاز کرد و بعد از انصراف از رشته سازه دانشگاه صنعتی شریف به سراغ موسیقی رفت و در دانشکده هنرهای زیبا تحصیلات خود را در زمینه موسیقی ادامه داد.شهرت او بیش از همه به دلیل آثارش در حوزه موسیقی فیلم است، فردین خلعتبری آهنگسازی مجموعه های بسیاری از جمله شب دهم، مدار صفر درجه، خوش رکاب، جیران ، بانوی عمارت، یک مشت پر عقاب و فیلم های سینمایی هناس ، چ ، جمشیدیه ، تهران ۱۵۰۰، لطفاً مزاحم نشوید ، چه کسی امیر را کشت؟ و... را در کارنامه هنری خود دارد.

این برنامه موسیقی محور شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت۲۰:۳۰ به تهیه کنندگی انسیه شمس اللهی تقدیم مخاطبان رادیو صبا میشود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۷۶۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۳۱     ساعت: ۲۰ : ۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024