صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

«هیئت دولت» در رادیو ایران

دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت سالروز شهادت دو یار دیرین انقلاب «شهیدان رجایی و باهنر» هفته دولت نام گذاری شده است.

به گزارش جهانی پرس از شبکه رادیویی ایران، غلامحسین طالبی، مدیر طرح و برنامه ریزی رادیو ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت عنوان کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی است برای بیان فعالیت هایی که دولت جمهوری اسلامی ایران  انجام داده است و در میدان جنگ و رسانه ای و شناختی که دشمنان به راه انداخته به خوبی تبیین نشده است.  جهاد تبیین وظیفه همگانی است و رسانه ملی در خط مقدم این جنگ روایت ها قرار دارد و به راستی که باید تبیین درستی از زحمات و مجاهدت ها و پیشرفت های کشور ارائه کند.

وی ادامه داد: به همین منظور رادیو ایران برنامه های متنوعی را در هفته دولت تدارک دیده است.

مدیر طرح و برنامه ریزی رادیو ایران، از ساخت دو برنامه «هیئت دولت» و «مستند ایران» خبر داد و افزود:
ویژه برنامه «هیئت دولت» همزمان با آغاز هفته دولت از دوم تا هشتم  شهریور هر روز ساعت 12:40 میزبان یکی از وزرا یا معاونین رییس جمهور می شود.

طالبی در خصوص «مستند ایران» اظهار داشت: این برنامه با رویکرد معرفی دستاوردهای دولت در حوزه های مختلف که کمتر به آن پرداخته شده است هر روزساعت 11:15 تقدیم مخاطبان می شود.

مدیر طرح و برنامه ریزی رادیو ایران،؛ در خصوص سیاست های رادیو ایران در دیگر برنامه های این شبکه رادیویی تصریح کرد:
برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» که از شنبه تا پنج شنبه ساعت 5:30 پخش می شود. همزمان با هفته دولت با اعضای هیئت دولت و استانداران در سراسر کشور گفت و گو کرده و عملکرد دستگاه های مختلف دولت را منعکس می کند.
برنامه عصرگاهی "ایرانشهر" نیز به خدمات دولت در اقصی نقاط کشور اشاره کرده و از زبان ایرانیاران رادیو ایران این خدمات را نقل می کند. این برنامه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۸ تقدیم مخاطبان می شود.

 برنامه «نمودار»  عملکرد دستگاه های اقتصادی دولت را بررسی و بازتاب فعایت های و دستاوردهای اقتصادی از جمله وزارت اقتصاد و  دارایی را منعکس می کند.
این برنامه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 10:20 روانه آنتن می شود.

از دیگر برنامه های شبکه از برنامه «پلاک هشت» که شنبه تا چهارشنبه ساعت 13:30 به روی آنتن می رود، نام برد و گفت: این برنامه با شروع هفته دولت به دستاوردهای صنعت دفاعی کشور می پردازد.
 
همچنین برنامه «جهان سیاست» در هفته دولت با گفت و گو های مختلف با کارشناسان به بررسی اهمیت و ضرورت همدلی دولتمردان و مردم و نقش مردم در پایداری و اقتدار دولت می پردازد.

وی اظهار داشت: برنامه «باغ هنر» نیز در هفته دولت به عملکرد دستگاه های فرهنگی دولت جمهوری اسلامی ایران و  بازتاب فعالیت ها و دستاوردهای فرهنگی دولت از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  می پردازد
این برنامه شنبه تا چهارشنبه ساعت 16:00 پخش می شود.
برنامه ورزش ایران نیز در این هفته به دستاوردهای ورزشی دولت مردمی می پردازد، این برنامه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۲۰:۱۵ به روی آنتن می رود.
طالبی در پایان بیان کرد : برنامه "روزی که پروانه شدیم" به نقش سازمان تروریستی منافقین در ترور اعضای موثر دولت و همچنین مردم عادی به منظور بهم زدن امنیت و آرامش لازم برای خدمت رسانی به مردم  و معرفی شهدای ترور پرداخته و مستند «فرزند ملت» که چهارشنبه 8 شهریور، همزمان با سالروز شهادت یاران  انقلاب "شهیدان رجایی و باهنر" با مروری بر زندگی ایشان می پردازد.
«فرزند ملت» ساعت 17:10 روز چهارشنبه 8 شهریور از رادیو ایران پخش می شود

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۷۸۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۱     ساعت: ۱۳ : ۱۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024