صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
تهیه کننده اعزامی رادیو ایران به کربلا:

کار برای مردم همیشه برای من شیرین بوده است

حسین معصومی تهیه کننده اعزامی رادیو ایران به کربلا که برای تهیه برنامه «چهل پرده اشک» ،انعکاس دهنده حضور میلیونی زائرها و عزاداران حسینی بود، گفت: کار برای مردم همیشه برای من شیرین بوده،حالا اگر این کار رنگ‌ و‌ بوی عشق به حضرت سیدالشهداء علیه السلام بگیره، لذت و شیرینیش وصف نشدنی است.

به گزارش جهانی پرس، وی ادامه داد: تجربه سفر به کربلا و برنامه سازی در این اتمسفر بهشتی، یکی از افتخارات دوران کاری من هست.
معصومی با اشاره به سختی کار برای تهیه برنامه های زنده رادیویی گفت: سختی کار به هر حال هست، در فضایی غیر استودیو حتما برای برنامه ساز دشواری های خودش را دارد، اما وقتی روی آنتن، آن  اتفاقات زیبای اربعین را به توسط برنامه برای مخاطب بازگو می کنی، و شنونده ای که با ما همراه می شود  و انرژی مثبت آن  لحظه را کامل دریافت می کند و خودش را در حرم حضرت ارباب تصور می کند و با یک سلام به آقا ، کربلایی می شود ،تمام خستگی و سختی ها با هم از بین می رود.
تهیه کننده اعزامی رادیو ایران به کربلا خاطر نشان کرد:خدا را  شاکرم،  که به من اجازه نفس کشیدن در حریم حضرت یار را  داد.
در ویژه برنامه «چهل پرده اشک» به آثار و برکات زیارت اربعین که به خواندن آن بسیار سفارش شده است ، پرداخته شد  و از اهمیت راهپیمایی، جهانی اربعین سخن گفته شده بود.
تیم اعزامی رادیو ایران ، به کربلای معلی به تهیه کنندگی حسین معصومی و گویندگی حسن همایی و هماهنگی جواد نادری ویژه برنامه های مختلفی را روانه آنتن کردند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۱۸۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۱۹     ساعت: ۱۵ : ۱۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
  • ٧ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 15 2024