صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری:

«ساعت به وقت قدس» شبکه یک، اتفاقی خوب و ابتکاری در حوزه فلسطین است

حجت الاسلام محمدحسن اختری در نامه‌ای خطاب به پیمان جبلی «ساعت به وقت قدس» را اتفاقی خوب و ابتکاری در حوزه فلسطین دانست و تاکید کرد: لازم است از این برنامه‌های موفق و موثر، حمایت بیشتری صورت پذیرد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی این برنامه، در نامه رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری خطاب به رئیس سازمان صداوسیما آمده است:

مدتی بود در شبکه یک سیما، شاهد اتفاق خوب و ابتکاری در حوزه فلسطین با عنوان «ساعت به وقت قدس» هستیم که برنامه موفقی در ترویج معارف فلسطین و تبیین ابهامات در این ارتباط است؛ مهمی که همواره مورد توصیه و تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

بر خود لازم می‌دانیم از حضرتعالی، مدیران شبکه یک سیما و دست اندرکاران تولید این برنامه و برنامه‎های روشنگرانه دیگر شبکه‌های صداوسیما در حمایت از فلسطین و مقاومت صمیمانه تقدیر و تشکر کنیم.

در بخش پایانی این نامه آمده است: انتظار داریم که از اینگونه برنامه‌های موفق و موثر حمایت بیشتری صورت گرفته و شاهد استمرار تولید برنامه‌های مبتکرانه بیشتری در این حوزه باشیم.

«ساعت به وقت قدس» با اجرای علی خلیلی، حامد نگارش و سوسن الهمه، تهیه کنندگی و کارگردانی امیر تاجیک پنجشنبه ها ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه یک سیما روی آنتن می رود و جمعه ها ساعت ۱۳ بازپخش می شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۳۴۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۲۶     ساعت: ۱۱ : ۳۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ خرداد
  • ١٣ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 21 2024