صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

نمایشگاه نقاشی روز جهانی صلح به قلم کودکان و نوجوانان

همزمان با روز جهانی صلح، نمایشگاه نقاشی صلح جهانی شایسته همه کودکان با همکاری انجمن حمایت از حقوق کودکان، موسسه فرهنگی هنری پژوهشی صبا (وابسته به فرهنگستان هنر) و فرهنگسرای خانواده پنجشنبه۳۰شهریور (۲۱سپتامبر) ساعت ۱۶ برپا می شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده؛ این نمایشگاه در بیست و چهارمین اجرای خود با شعار صلح جهانی شایسته همه کودکان به موضوع «صلح و شخصیت های تاثیرگذار بر جوامع جهانی و مراقبت از زندگی» اختصاص دارد.
در این نمایشگاه آثار نقاشی کودک و نوجوان به سرپرستی لیلا کعبی پایه گذار آموزش نقاشی بر مبنای اصول و مفاهیم پیمان نامه کودکان در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. 
در این نمایشگاه ماده ۱۳ پیمان نامه به روایت نقاشی آورده شده که بر بیان هنرمندانه و خلاقانه متمرکز است انتخاب و پردازش موضوع کاوش در خصوص موفقیت و خدمات افراد تاثیرگذار بر جوامع جهانی یکی از عمده ترین بخش‌های نمایشگاه نقاشی امسال است.
گفتنی است؛ آثار هنرآموزان خانه های کودک شوش، ناصرخسرو و فرهنگسرای خانواده با بیش از ۵۰ اثر بر روی بوم با تکنیک گواش به ابعاد ۵۰ در ۷۰ در نمایشگاه روز جهانی صلح به نمایش گذاشته می‌شود. 
علاقه‌مندان برای بازدید از آثار می توانند یکم، سوم و چهارم مهرماه ساعت 10 تا 18 به فرهنگستان هنر سالن استاد فرشچیان واقع در خیابان طالقانی نرسیده به میدان فلسطین ابتدای خیابان برادران مظفری مراجعه کنند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۴۵۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۲۸     ساعت: ۲۰ : ۴۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ خرداد
  • ١٣ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 21 2024