صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

معرفی قهرمانان دفاع مقدس با نگاهی تازه

رادیو صبا در برنامه «قهرمانان نمی‌میرند» به مناسبت هفته دفاع مقدس به معرفی شهیدانی که نقش تاثیر گذاری در دوران جنگ ایران و عراق داشته اند می پردازد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی رادیو صبا، «قهرمانان نمی میرند» عنوان یکی از ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس است، که از این شبکه رادیویی پخش می شود.
انسیه شمس اللهی تهیه کننده این برنامه گفت: «قهرمانان نمی‌میرند» به مناسبت چهل و سومین  سال بزرگداشت هفته دفاع مقدس با شعار قهرمانان ملی را بشناسیم  و با هدف معرفی تعدادی از قهرمانان دفاع مقدس تقدیم شنوندگان می شود.
وی افزود: این برنامه تلاش می کند با نگاهی تازه به معرفی شهیدانی بپردازد، که نقش تاثیر گذاری در دوران جنگ ایران و عراق داشته اند، که برخی از آنها از فرماندهان دوران جنگ هم بوده اند.
این برنامه در قالب مستند با نگاهی به زندگی و مبارزات و عملیات ها، اقدامات و نحوه شهادت برخی از قهرمانان دوران دفاع مقدس تهیه شده است.
شمس اللهی درباره بخش های مختلف این برنامه توضیح داد، هر قسمت این برنامه با زندگینامه کوتاهی از شهید آغاز می شود و در بخشی کوتاه درباره ویژگی های اخلاقی و زندگی شخصی وی از زبان یکی از نزدیکانش می شنویم و تمرکز اصلی برنامه روز نحوه شهادت این قهرمانان است.
تهیه کننده این برنامه مستند بیان کرد، «قهرمانان نمی‌میرند» گزارش لحظه به لحظه نحوه شهادت و عملیات و رویدادی که منجر به شهادت این قهرمانان شده است،  را به روایت همرزمان نزدیک این بزرگواران پخش می کند.
این ویژه برنامه در هفت قسمت از 31 شهریور به گفتگو با فریدون چوپان همرزم شهید اسماعیل دقایقی، فرج الله برات پور همرزم شهید جواد فکوری، احمد اسدی همرزم شهید حسن آبشناسان،  یعقوب زهدی همرزم شهید حسن شفیع زاده، سردار حسین فر همرزم شهید عبدالحسین برونسی، سدار فروزنده همرزم شهید محمد جهان آرا و محمدرضا رحیمی همرزم شهید موسی نامجو می پردازد و با نگاهی تازه این قهرمانان را به مخاطبان رادیو معرفی می کند.
«قهرمانان نمی‌میرند» از روز جمعه 31 شهریور به مدت یک هفته هر روز ساعت 12:30 به تهیه کنندگی انسیه شمس اللهی راهی آنتن صبا می شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۴۹۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۲۹     ساعت: ۱۱ : ۴۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
  • ٧ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 15 2024