صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رادیو صبا

به مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس ویژه برنامه های مختلفی را تقدیم شنوندگان می‎‌کند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی رادیو صبا، این شبکه رادیویی به مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس در ویژه برنامه های مختلفی به گرامیداشت این هفته می پردازد.

«قهرمانان نمی‌میرند، سنگر به سنگر، دفتر هشت برگ و به نام مادر به نام ایران» عنوان ویژه برنامه هایی است که تقدیم شنوندگان می شود.

ویژه برنامه «قهرمانان نمی‌میرند» در قالب مستند در گفتگو با فرماندهان دفاع مقدس به معرفی شهیدانی که نقش تاثیر گذاری در جنگ داشتند، می پردازد. این برنامه به مدت یک هفته هر روز ساعت ۱۲:۳۰ به تهیه کنندگی انسیه شمس اللهی راهی آنتن می شود

ویژه برنامه «دفتر هشت برگ» با اجرای امیرحسین مدرس به روایت داستان‌های دفاع مقدس می‌پردازد. این برنامه در هفته دفاع مقدس هر روز ساعت ۵:۳۰ به تهیه کنندگی مژگان فرزین تقدیم مخاطبان می شود.
ویژه برنامه سنگر به سنگر در قالب مسابقه مخاطبان را رویدادهای ۸ سال دفاع مقدس آشنا می‌کند، این برنامه به تهیه کنندگی امیر اکبری درهفته دفاع مقدس هر روز ساعت ۱۰ صبح پخش می شود و برنامه «به نام مادر به نام ایران»ویژه برنامه است که در قالب مستند به بررسی فیلم های دفاع مقدس از زوایای مختلف و تاثیرگذاری آنها در سینمای دفاع مقدس می پردازد. این ویژه برنامه در هفته پیش روی هر شب ساعت ۲۳ به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر تقدیم شنوندگان می شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۴۹۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۲۹     ساعت: ۱۳ : ۴۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
  • ٧ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 15 2024