صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

مراسم سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز»

مراسم سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» با حضور جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مراسم سراسری «جهاد و مقاومت؛ از دیروز تا امروز» صبح امروز (چهارشنبه) با حضور «علیرضا فخاری» استاندار تهران، سردار «محمدقاسم ناظر» مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سردار «علی‌اصغر محسن‌شیخی» جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید جعفر طباطبایی» رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «سیدمحمدحسین حجازی» مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، سرهنگ پاسدار «محمدمهدی حسن‌زاده» مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده های شهدا در سالن خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
در انتهای این مراسم، حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای جمعی از پیشکسوتان و فعالان حوزه دفاع مقدس و مقاومت، اقشار و اقوام ایرانی، نمایندگان ادیان توحیدی، خانواده شهدای دفاع مقدس، مدافعان امنیت و مدافعان سلامت در حسینیه امام خمینی (ره)، و جمع دیگری از پیشکسوتان دفاع مقدس بصورت ارتباط تصویری با همه مراکز استان‌ها ایراد سخنرانی کردند.
همچنین در جریان این مراسم باشگاه مخاطبان موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رونمایی و افتتاح شد و میهمانان امروز جزو اولین افرادی بودند که عضو این باشگاه شدند. اعضای باشگاه مخاطبان موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می‌توانند از امکانات موزه و بخش‌های مختلف آن جهت بازدید استفاده کنند. این بخش‌ها شامل موزه مقاومت، لباس سربازی و تالارهای هفتگانه است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۵۰۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۲۹     ساعت: ۲۱ : ۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ خرداد
  • ١٣ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 21 2024