صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

مسیر کوهپیمایی راگا برای علاقمندان توسعه و تجهیز می شود

اولین جلسه میدانی مسیر کوهپیمایی زیبای راگا در منطقه ۲۰ با حضور شهردار منطقه۲۰، رئیس ستاد گردشگردی، مدیر عامل سازمان ورزش، رئیس هیات کوهنوردی استان تهران و رئیس هیات کوهنوردی شهرستان ری مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی ستاد گردشگری شهرداری تهران، این بازدید با هدف بررسی و تجهیز این مسیر با توجه به تاکید شهردار تهران مبنی بر توسعه گردشگری طبیعی در تهران،انجام شد.
امیر قاسمی رئیس ستاد گردشگری از حمایت شهرداری منطقه ۲۰، سازمان ورزش و ستاد گردشگری در کنار هیات کوهنوردی استان تهران و شهرستان ری برای مناسب سازی مسیر راگا برای حضور خانواده ها و علاقمندان خبر داد.
رئیس ستاد گردشگری در ادامه اظهار داشت، با توجه به اینکه مسیر های کوهپیمایی و طبیعت گردی بیشتر در شمال تهران واقع شده احیاء این مسیر باعث رونق گردشگری در جنوب تهران خواهد شد.
شایان ذکر است مسیر زیبای راگاواقع در منطقه ۲۰ در جاده معدن با داشتن قلل خط الراسی، ثبت ملی برج تاریخی خاموشان ، مسیر شنی و دیواره سنگ نوردی در حال حاضر مورد توجه گردشگران طبیعی و کوهنوردان قرار دارد و هیات کوهنوردی شهرستان ری با راه اندازی ستاد اطلاع رسانی در ارائه خدمات به علاقمندان ونگهداشت فضای سبز متطقه در حال فعالیت است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۶۲۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۵     ساعت: ۲۲ : ۴۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
  • ٩ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 17 2024