صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

‌بهره‌برداری از پنج پروژه گردشگری اردبیل همزمان با روز جهانی گردشگری

آیین افتتاح ۵ پروژه گردشگری استان اردبیل به مناسبت روز جهانی گردشگری همزمان با سراسر کشور و به صورت برخط با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، عصر امروز ۵ مهرماه ۱۴۰۲ آیین افتتاح پنج پروژه گردشگری استان اردبیل به مناسبت روز جهانی گردشگری همزمان با سراسر کشور و به صورت برخط با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در این مراسم گفت: پروژه‌هایی که امروز در استان اردبیل به بهره‌برداری رسیدند با سرمایه‌گذاری هزار و ۲۴۰ میلیارد ریالی ظرفیت جدیدی را به تاسیسات گردشگری استان اضافه می‌کنند و بیش از ۱۰۹ نفر اشتغالزایی خواهند داشت.
حسن محمدی ادیب افزود: سه مورد از این پروژه‌ها در قالب هتل و مراکز اقامتی هستند که بیش از ۱۳۲ تخت به ظرفیت واحدهای اقامتی شهرستان‌های اردبیل، خلخال و مشگین‌سهر اضافه می‌کنند.
او تاکید کرد: همچنین دو پروژه شامل مجموعه تفریحی و سرگرمی ابی‌زاده و طرح توسعه‌ای آبدرمانی ژنرال نیز در شهر توریستی سرعین به بهره‌برداری رسید.
محمدی ادیب با اشاره به سایر پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان اردبیل، گفت: هم اکنون ۹۱ پروژه فعال در استان اردبیل در حال اجرا هستند که به مرور زمان شاهد بهره‌برداری از آنها خواهیم بود و به منظور ارائه خدمات مطلوب در تاسیسات گردشگری استان نیازمند اعتبارات ویژه برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری هستیم.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۶۴۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۵     ساعت: ۲۳ : ۳۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024