صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

دفاع از کودکان فلسطینی در «همبستگی استوار»

در تقویم جمهوری اسلامی ایران، نهم مهر به عنوان «روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی» نامگذاری شده است، از همین رو رادیو ایران ویژه برنامه «همبستگی استوار» را تقدیم می کند.

به گزارش جهانی پرس از شبکه رادیویی ایران، مریم هدیه لو تهیه کننده ویژه برنامه «همبستگی استوار» بیان کرد: سالروز شهادت نوجوان غیور فلسطینی،‌ محمد الدوره «روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی» نامیده‌ شد تا یاد و خاطره این مردان کوچک دفاع از سرزمین‌های مقدس گرامی داشته شود.

وی ادامه داد: در هر جامعه‌ای که تحت اشغال دشمن است همه افراد آن جامعه به نوعی تحت فشار و شکنجه هستند و در این میان زنان و کودکان رنج مضاعفی می‌برند.
سرزمین فلسطین قریب یک قرن تحت اشغال دو نیروی انگلیسی و صهیونیستی است و کودکان فلسطینی در شرایط اشغال پا به دنیا نهاده اند و از همان آغاز نگاه اشغالگران به آن‌ها یک نگاه حذفی بوده است.

از همین رو ما در برنامه با حضور دکتر حسن هانی زاده کارشناس مسائل فلسطین به وضعیت حقوق کودکان و اهمیت مبارزه کودکان فلسطینی با رژیم صهیونیستی در آزاد سازی قدس خواهیم پرداخت.

گفتنی است«همبستگی استوار»  به تهیه کنندگی مریم هدیه لو واجرای بتول نجفی یکشنبه 9 مهر ساعت 22:45 از رادیو ایران پخش می شود

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۷۳۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۹     ساعت: ۱۲ : ۱۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
  • ٢٨ شوال ١٤٤٥
  • May 07 2024