صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

برنامه فرهنگی «باغ هنر» از رادیو ایران

۲۰ مهرماه در تقویم به نام بزرگمرد شعر و ادب پارسی، خواجه شمس الدین محمد حافظ شیرازی رقم خورده و رادیو ایران در برنامه های «باغ هنر، پارسی گویان، ایرانآوا، عندلیب و جام جم» این مناسبت را گرامی میدارد.

به گزارش جهانی پرس از شبکه رادیویی ایران، برنامه فرهنگی «باغ هنر» که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 16:00 پخش می شود، چهارشنبه 19 مهر به بررسی اشعار حافظ در عصر حاضر می پردازد. «باغ هنر» این هفته به تهیه کنندگی وحید بیات و اجرای شهاب شهرزاد روانه آنتن می شود.

برنامه «پارسی گویان» همزمان با روز بزرگداشت حافظ با حضور دکتر محمدجعفر محمدزاده ،پژوهشگر زبان فارسی از ویژگی های شعر حافظ می گوید. «پارسی گویان» به تهیه کنندگی سیده زهرا صالحی و اجرای حسن همایی پنج شنبه ها ساعت 16:00 تقدیم علاقه مندان می شود.

برنامه موسیقیایی «ایرانآوا» که به معرفی بزرگان موسیقی می پردازد، پنج شنبه 20 مهر، همزمان با روز حافظ اشعار این شاعر نامدار را مرور می کند .«ایرانآوا» به تهیه کنندگی سعید مبشری و اجرای میثم نیکنام پنجشنبه ها ساعت ۲۲:۰۰ به روی آنتن می رود.

برنامه «عندلیب» نیر  جمعه 21 مهر ماه به اشعار خوش حافظ دل  می سپارد و تاثیر اشعار این شاعر را در تولید آثار موسیقایی کشور بررسی می کند.«عندلیب» به تهیه کنندگی سعید مبشری و اجرای داوود حیدری جمعه ها ساعت 22:00 از رادیو ایران پخش می شود.

برنامه «جام جم» نیز که محفل ادبی برای شاعران است جمعه 21 مهر با توجه به اشعار حافظ پخش می شود، «جام جم» به تهیه کنندگی زهرا صالحی و اجرای حسن همایی جمعه ها ساعت 23:00 از رادیو ایران پخش می شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۵۰۲۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۱۹     ساعت: ۲۳ : ۴۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
  • ٧ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 15 2024