صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
از سوی مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران

همایش خانواده و دانشگاه برگزار می شود

از سوی مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران همایش خانواده و دانشگاه روز یک شنبه ۲۳ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۱ در ۶ تالار پردیس مرکزی به صورت همزمان برگزار می شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران؛ دکتر زهره عزیزی رییس مرکز با اعلام این مطلب اظهار داشت؛ همایش‌خانواده و دانشگاه، ویژه خانواده‌های نودانشجویان سال تحصیلی (1402-1403) روز یک شنبه  23 مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۱ در 6 تالار پردیس مرکزی شهید چمران ورجب بیگی (پردیس فنی)، تالار فردوسی دانشکده ادبیات، باشگاه دانشجویان، تالارعلامه امینی کتابخانه مرکزی، تالار خلیج فارس و تالار شهید دهشور پردیس علوم به صورت همزمان  برگزار می شود.
وی گفت: این همایش  با هدف افزایش تعامل دانشگاه و خانواده و در راستای آشنایی والدین با شرایط زندگی دوران دانشجویی و تقویت سازگاری هر چه بیشتر دانشجویان با شرایط تحصیل دردانشگاه  برگزار می شود.
عزیزی افزود: ورود به زندگی دانشجویی،  چالش‌هایی ازجمله تغییر محیط زندگی و دوری از کانون گرم خانواده، لزوم برقراری ارتباط با افراد جدید، فشار تحصیلی و انتظار موفقیت و... را برای دانشجویان  به همراه دارد. بسیار مهم است که والدین با فرزندان ارتباط موثری برقرارکنند و  تعادل بین استقلال  و پیوندهای خانوادگی را حفظ نمایند.
رییس مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران همچنین گفت:  آشنایی والدین با نظام مسایل آموزشی و روان شناختی دانشجویان و حمایت های بجا و بموقع آنان می‌تواند منجر به تجربه زندگی دانشجویی سالم تر و غنی‌تر برای دانشجویان و والدین آنها شود. در راستای دستیابی به این هدف،  مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران اقدام به تاسیس انجمن خانواده و دانشگاه نموده است. برگزاری کارگاههای آموزشی برای ارتقای سواد بهداشت روان خانواده ها و تعامل با آنان، یکی از برنامه های این انجمن می باشد. ثبت نام خانواده های داوطلب در این انجمن، طی برگزاری همایش صورت می پذیرد.
گفتنی است: شرکت در این همایش برای خانواده های نودانشجویان آزاد می باشد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۵۰۶۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۲۲     ساعت: ۱۱ : ۵۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
  • ٧ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 15 2024