صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

رادیو رسانه ای برای روشن ضمیران

رادیو ایران در روز جهانی نابینایان(عصای سفید) در برنامه های «خانه و خانواده»، «ایران امروز»، «باغ هنر» و «ایرانشهر» به دغدغه های نابینایان می پردازد.

به گزارش جهانی پرس از شبکه رادیویی ایران، هر ساله ۱۵ اکتبر مصادف با ۲۳ مهر روز جهانی نابینایان است. معرفی کتاب‌های ویژه نابینایان، پیگیری مشکلات و مطالبات روشندلان و توجه به سلامت این قشر از جامعه از جمله مضامین برنامه‌هایی است که یکشنبه 23 مهر از این شبکه رادیویی پخش می شود.

برنامه «خانه و خانواده» که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9:00 روانه آنتن می شود، در این روز از سلامت این افراد و حس امنیتشان در خانواده می گوید. «خانه و خانواده» این هفته به تهیه کنندگی زینب برومند و اجرای فاطمه آل عباس پخش می شود.

برنامه «ایران امروز» نیز به تهیه کنندگی عاطفه اقتداری و اجرای رضا فرخی با حضور کارشناسان و صاحب نظران به پیگیری مشکلات، مطالبات و دغدغه‌های نابینایان می پردازد.
«ایران امروز» ساعت 12:40 تقدیم علاقه مندان می شود.

برنامه «باغ هنر» نیزکه  از شنبه تا چهارشنبه ساعت 16:00 به روی آنتن می رود  در برنامه روز یکشنبه 23 مهر، در بخشی از به معرفی کتاب‌های ویژه نابینایان می‌پردازد. «باغ هنر» این هفته به تهیه کنندگی عبدالله علایی و اجرای شهاب شهرزاد  پخش می شود.

و برنامه عصرگاهی «ایرانشهر» نیز که از شنبه تا چهارشنبه بعد از خبر ساعت 17:00 پخش می شود، یکشنبه با موضوع خوب دیدن و اشاره به روز جهانی نابینایان به تهیه کنندگی زهرا قائدی و اجرای مهرناز فقیهی و حضور استاد کمال همنشین تقدیم می شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۵۰۷۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۲۲     ساعت: ۲۰ : ۵۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024