صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

هویت بخشی به نسل آینده از وظایف مدیریت شهری است

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در بازدید از اجرای تور گردشگری« بچه های ایران» که به مناسبت هفته فرهنگی تهران با بازدید از خانه موزه های شهر تهران برگزار شد، نسبت به هویت بخشی نسل آینده با اجرای برنامه های فرهنگی تاکید کرد و آن را از وظایف مدیریت شهری دانست.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی ستاد گردشگری شهرداری تهران، تورگردشگری«بچه های ایران» ویژه دانش آموران کم برخوردار روز یکشنبه ۲۳ مهرماه به همت ستاد گردشگری و شرکت توسعه فضاهای فرهنگی اجرا شد.
این برنامه با بازدید از خانه موزه سیمین و جلال و اخوان ثالث و برگزاری کارگاه آشنایی با مشاهیر در قالب داستان نویسی و نقاشی با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، رئیس ستاد گردشگری و مدیر عامل شرکت توسعه و فضاهای فرهنگی برگزار شد.
محمد امین توکلی زاده ضمن بازدید از این برنامه اظهار داشت، از برنامه های تکلیف شده به ستاد گردشگری اجرای تورهای ارزان قیمت و دسترس پذیر برای اقشار خاص می باشد.
به همین منظوربا توجه به اینکه بخش عظیمی از تاریخ و هویت تهران در غالب موزه و خانه موزه ها از زیر مجموعه های مدیریت شهری می باشد اجرای تور و ارائه امکانات به اقشار خاص در حال برگزاری است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در پایان بر هم افزایی کلیه دستگاه های فرهنگی و اجرایی در اجرای برنامه های هویت .بخش شهر تهران تاکید کرد

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۵۱۰۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۲۴     ساعت: ۱۱ : ۲۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024