صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

«شماره ۱۰» در کانون فیلم «هور»

به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فیلم سینمایی «شماره ۱۰» روز پنجشنبه ۴ آبان ماه ساعت ۱۶ در کانون فیلم « هور» اکران و با حضور رامتین شهبازی نقد و بررسی می شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با توجه به نقش و اهمیت سینما  در عصر حاضر ؛ معاونت فرهنگی هنری موزه مبادرت به برگزاری رویداد سینمایی « کانون فیلم هور»  کرده است تا با نگاهی نقادانه به آثار شاخص سینمای ایران و جهان در حوزه های انقلاب، جنگ و مقاومت گامی در راستای پویایی و اثر بخشی هرچه بیشتر سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بردارد.
اولین جلسه اکران و نقد فیلم روز پنجشنبه 4 آبان ماه 1402 ساعت ۱۶ در کانون فیلم هور به نشانی میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، خیابان سرو، ضلع جنوبی ایستگاه مترو شهید حقانی، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سالن همایش های بین المللی خلیج فارس به‌ نقد و بررسی فیلم «شماره 10» به کارگردانی حمید زرگرنژاد با حضور رامتین شهبازی  نویسنده و منتقد سینما اختصاص‌ یافته است که حضور برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
علاقمندان می تواند جهت حضور در این برنامه  به آدرس   b2n.ir/Hourmoviecente    مراجعه و با توجه به محدودیت ظرفیت  نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
« شماره 10 » روایت داستان مردی است که در اواخر دوران جنگ تحمیلی به اسارت نیرهای بعثی در می آید و وارد اردوگاهی بسیار مخوف می شود.

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۲۶۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۳۰     ساعت: ۱۱ : ۵۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024