صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
جنـوب تهران میـزبان دو اجـرای متفاوت می‌شود

هنـرنمایی «گـروه کر» و «ارکستر زهی» فرهنگسرای بـهمن

گروه کر فرهنگسرای بهمن به رهبری علیرضا شریعتی و سرپرستی حامد لک و ارکستر «سازهای زهی» این فرهنگسرا به رهبری منصور صفائیان، قطعات موسیقیایی حماسی و ملی اجرا خواهند کرد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن؛ در این برنامه که از ساعت 18 پنجشنبه یازدهم آبان ماه در سالن مبارک فرهنگسرای بهمن برگزار می شود؛ گروه کر با اجرای قطعات موسیقیایی حماسی و ملی به رهبری علیرضا شریعتی و نوازندگی پیانوی- پرنیان شهرآشوب- برای حاضران هنر نمایی می کند.
 همچنین ارکستر«سازهای زهی» نوازندگان نوجوان و جوان به سرپرستی و رهبری منصور صفائیان برای نخستین بار، قطعات محلی و ملی را پس از اجرای گروه کر به نمایش خواهند گذاشت.
گفتنی است؛ واحد موسیقی فرهنگسرای بهمن در ماه های گذشته با استعداد یابی هنرجویان نوجوان و جوان و راه اندازی ارکستر زهی به رهبری منصور صفائیان، در نظر دارد با انتخاب رپرتوارهای متنوع برای ماه های آینده قطعات موسیقیایی را در قالب اجرای مشترک (گروه کر و ارکستر زهی)، تنظیم و اجرا کند.
منصور صفائیان از جمله هنرمندانی است که تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نوازندگی ویولن به پایان رسانده است. این هنرمند طی سال‌های گذشته علاوه بر فعالیت‌های تخصصی خود در عرصه نوازندگی و تدریس موسیقی در مجموعه‌های مهم حوزه موسیقی کشور از جمله ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر ملی، ارکسترسمفونیک سازمان صدا و سیما، ارکستر فیلارمونیک برج میلاد و ارکستر البرز به عنوان نوازنده حضورداشته است.
علاقه مندان برای کسب اطلاع بیشتر و هماهنگی پیش از برنامه می توانند با شماره: 09126121326تماس بگیرند.
نشانی محل برگزاری: میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، سالن مبارک فرهنگسرای بهمن است.

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۴۹۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۱۱     ساعت: ۲۳ : ۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
  • ٩ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 17 2024