صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
رییس کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن:

در هفته کتاب بیش از ۳۰۰ کارت عضویت رایگان ثبت شد

رییس کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن، از ثبت نام رایگان بیش از ۳۰۰ عضو جدید درکناراجرای برنامه های متنوع فرهنگی، همزمان با سی و یکمین دوره هفته کتاب خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، علیرضا محمودی با اشاره به ثبت نام رایگان شهروندان در هفته کتاب گفت: کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن براساس رویکرد نوجوان محورسازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علاوه بر ثبت نام رایگان و صدور بیش از 300 کارت عضویت درکنار بخشودگی جرایم دیرکرد کتاب، برنامه های متنوع دیگری را با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ترغیب نوجوانان و جوانان به مطالعه برگزارکرد.
رییس کتابخانه شهید فهمیده افزود:طرح«کتاب درگردش» برنامه ای بودکه با هدف ترویج فرهنگ هبه کتاب، با ایجاد غرفه های ویژه در فضای کتابخانه، مخاطبان و مراجعین پس از مشاهده و مطالعه، آن کتاب را به دوستان و نزدیکان خود هدیه می دادند.
محمودی ادامه داد: این کتابخانه با اهدای بیش از2000 جلد کتاب به کتابخانه‌ ای در روستای لهک از توابع بخش مرکزی شهرستان اسلامشهر و اهدای بیش از 500 جلدکتاب به کتابخانه مرکزی شهرکرمان، با اجرای برنامه «کتابخانتو بساز!»، طی فراخوانی از شهروندان خواست تا کتاب‌های بلااستفاده خود درگروه سنی کودک و نوجوان را به منظور حمایت از مناطق محروم و کم برخوردار حومه شهر تهران اهدا کنند.
وی در پایان درباره برنامه «کتابخانه گردی»گفت: این برنامه با هدف آشنایی‌ کودکان و نوجوانان با فضای کتابخانه‌ وکسب اطلاع از مهارت‌ های کتابداری، مسئولیت‌ها و شیوه ی کار درکتابخانه برگزار شد.
گفتنی است، مراسم تجلیل از کتابداران و اعضای فعال کتابخانه شهید فهمیده در ویژه برنامه «فانـوس هـای فرهـنگ»، آیین رونمایی ازکتاب «ارمغان سرخ» به همراه نشست نقد و بررسی کتاب های «شبکه های اجتماعی کانون نوآوری» و «استعدادیابی و استعدادپروری» با حضور نویسندگان و فعالان حوزه کتاب، دیگر برنامه‌های این کتابخانه در هفته کتاب بود.
علاقه مندان برای حضورکسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه های کتابخانه شهید فهمیده، می‌توانند به نشانی: میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند، یا با شماره تلفن ۵۵۰۵۸۴۳۷-۰۲۱ تماس بگیرند.


 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۷۰۰۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۲     ساعت: ۲۰ : ۲۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
  • ٧ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 15 2024