صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

برندسازی آب‌های درمانی اردبیل در سطح بین‌المللی ادامه دارد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با تصویب بیانیه اردبیل در نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو، اردبیل به عنوان مرکز راهبردی آب‌های درمانی در کشورهای عضو اکو تعیین شده است.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب شامگاه 25 دی ماه 1402 در برنامه خبری نزدیک به قله شبکه سبلان با موضوع آب‌های درمانی، گفت: با تصویب بیانیه اردبیل در نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو، اردبیل به عنوان مرکز راهبردی شبکه آب‌های درمانی کشورهای عضو تعیین شده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: سازمان‌دهی شبکه آب‌های درمانی کشورهای عضو اکو پیشنهاد اردبیل بود که در نشست وزرای گردشگری این کشورها مورد موافقت قرار گرفت و می‌تواند نقطه آغازی دوباره برای برندسازی آب‌های درمانی استان در سطح بین‌المللی باشد.
او تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های چشم‌گیر استان در حوزه آب‌های درمانی، زمینه سرمایه‌گذاری‌های جدی در این حوزه وجود دارد و اداره کل میراث‌فرهنگی از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای حضور در استان استقبال می‌کند.
محمدی ادیب در این برنامه تلویزیونی گفت: نخستین سمینار گردشگری سلامت نیز در همین راستا و به منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری سلامت و آب‌های درمانی استان در سطح بین‌المللی برگزار و مورد توجه قرار گرفت که نشان دهنده جایگاه اردبیل در این حوزه‌ها است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل ادامه داد: کارهای مشترکی با کشورهای مختلف از جمله ترکیه و سایر کشورهای همسایه و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس برای فصل گردشگری پیش رو در حال انجام است تا شاهد افزایش گردشگران ورودی به استان باشیم.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۲۵۶۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۲۷     ساعت: ۹ : ۵۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
  • ١٢ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 20 2024