صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تبیین دستاوردها و معرفی ظرفیت‌ها اهداف حضور اردبیل در نمایشگاه گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، تبیین دستاوردها و معرفی ظرفیت‌های استان را به عنوان اهداف اصلی حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران عنوان کرد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 4 بهمن ماه 1402 گفت: با توجه به میزبانی شایسته از رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو، هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران بستری مناسب برای نمایش دستاوردهای این رویداد بین‌المللی است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل همچنین با اشاره به اشتیاق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای حضور قوی‌تر در این نمایشگاه، افزود: لازم است در این نمایشگاه اولویت‌های اصلی گردشگری استان چه در بحث معرفی جاذبه‌های گردشگری و چه در حوزه سرمایه‌گذاری به بهترین نحو ارائه گردد.
او تاکید کرد: نمایشگاه فرصت مغتنمی برای دیدار با سرمایه‌گذاران کشورهای مختلف است و بسته‌های متناسب با ظرفیت‌های مناطق مختلف استان تهیه شده و در نمایشگاه برای مخاطبان ارائه خواهد شد.
محمدی ادیب ادامه داد: محور اصلی حضور استان اردبیل در این دوره از نمایشگاه، گردشگری سلامت، تندرستی و آب‌های درمانی خواهد بود و در طراحی غرفه مولفه‌های تاریخی، فرهنگی و حتی هنری استان نیز پیش‌بینی شده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل با اشاره به حضور گروه‌های مختلف هنری و آیینی استان در نمایشگاه برای معرفی فرهنگ غنی استان، اضافه کرد: این نمایشگاه از 23 تا 26 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و استان اردبیل در سالن شماره 41 حضور خواهد داشت.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۲۸۲۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۴     ساعت: ۱۳ : ۴۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
  • ١٢ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 20 2024