صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
معاون گردشگری کشور:

استان اردبیل پیشتاز اقدامات خلاقانه برای توسعه گردشگری است

معاون گردشگری کشور گفت: استان اردبیل به سراغ اقدامات خلاقانه در راستای توسعه گردشگری و جذب سرمایه‌گذار رفته است که اقدامی پیش‌رو است.

به‌ گزارش جهانی پرس از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، علی اصغر شالبافیان ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ در بازدید از غرفه استان اردبیل در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران گفت: استان اردبیل به سراغ اقدامات خلاقانه در راستای توسعه گردشگری و جذب سرمایه‌گذار رفته است که اقدامی پیش‌رو است.
معاون گردشگری کشور افزود: در همین راستا استان اردبیل کلیپی را برای راهنمایی سرمایه‌گذاران در مورد نحوه دریافت مجوزهای مختلف حوزه گردشگری تهیه کرده است که می‌تواند در کل کشور نیز مورد استفاده قرار بگیرد و راهنمای خوبی برای فعالان این حوزه باشد.
او تاکید کرد: همچنین در اقدام دیگری و در حوزه گردشگری دسترس‌پذیر، برای نابینایان با خط مخصوص آنها به منظور راهنمایی این قشر بروشور معرفی استان تهیه شده است که اقدام شایسته‌ای است.
شالبافیان ادامه داد: استان اردبیل اقدامات قابل توجهی دیگری هم داشت که برخی از آنها در نمایشگاه رونمایی شدند و این اقدامات می‌تواند الگویی برای سایر استان‌ها هم باشد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۵۲۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۲۶     ساعت: ۱۱ : ۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024