صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تشکر رئیس سازمان صدا و سیما از برگزارکنندگان جشنواره زیر چتر لبخند

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما با ارسال پیام به مناسبت برگزاری آیین پایانی جشنواره «زیر چتر لبخند» از برگزارکنندگان و شرکت کنندگان جشنواره تشکر کرد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی رادیو صبا، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما با ارسال پیام به مناسبت برگزاری آیین پایانی جشنواره «زیر چتر لبخند» از برگزارکنندگان و شرکت کنندگان جشنواره تشکر کرد و آرزومند گسترده شدن چترلبخند بالای سر همه مردم ایران شد.

متن پیام

هواللطیف

جشنواره طنز و رادیو، زیر چتر لبخند به سومین دوره برگزاری خود رسید. جشنواره ای که توانسته در دو بخش حرفه ای و مردمی، توجهات زیادی را به خود جلب کند. به خصوص که این دوره با محورهایی مانند؛ نقد سبک زندگی غربی و هجو غرب، حقوق و رفتار شهروندی، خانواده و جمعیت، شهرنشینی و مهاجرت معکوس و طنز در ادبیات انقلاب با استقبال چشمگیری همراه شد.
خوشبختانه رادیو به عنوان رسانه ای گرم و پویا، همواره مخاطبانی وفادار داشته که حامیان اصلی برنامه ها و جشنواره های مختلف آن بوده اند. باعث خرسندی است که در ایام مبارک اعیاد شعبانیه شاهد برگزاری مراسم اختتامیه این دوره خواهیم بود.
بی شک زیر چتر لبخند می تواند باعث هم افزایی بیشتر در راستای تعامل گسترده تر با مخاطبان شود و مدیریت خط سبزی دوران تحول را خاصه در حوزه طنز، بیش از گذشته به منصه ظهور برساند. طنز در رادیو، قدمتی دیرین داشته و هم پا و هم موج با دغدغه های مخاطبان، ساخته و پرداخته شده است.
لازم می دانم از زحمات یکایک عزیزانی که در برگزاری این جشنواره همت به خرج دادند، سپاسگزاری کنم و از آنانی که با ارسال آثار خود به رونق آن کمک کردند، تشکر نمایم.

توفیقات روزافزون تمامی عوامل این جشنواره را از خداوند منان خواهانم و امیدوارم شاهد برگزاری ادوار بعدی این جشنواره باشیم و چتر لبخند بر سر تمام ملت ایران، گسترده شود.

پیمان جبلی
رئیس سازمان صداوسیما.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۴۷۴۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲     ساعت: ۲۲ : ۱۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
  • ١٠ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 18 2024