صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در نمیه شعبان

اعمال محدودیت در خیابان مولوی ، ۱۷ شهریور و صاحب جمع از امشب

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن گفت: مسئولین هیئت های مذهبی موکب های پخش نذورات را کمتر در سواره رو برپا نمایند

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ احسان مومنی صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص محدودیت تردد در خیابان های مولوی ، 17 شهریور و صاحب جمع جهت روان سازی ترددها در مراسمات نیمه شعبان توضیح داد . 
سرهنگ مومنی گفت : از امروز بعد از ظهر همکاران بنده به صورت 100 درصد آماده باش هستند و در سطح معابر برای روان سازی ترافیک حضور خواهند داشت . 
وی افزود : از مسئولین هیئات مذهبی تقاضا داریم که تا حد امکان از پیاده رو وکانال های آب برای برپایی موکب های پخش نذورات استفاده نمایند و تا حد امکان جوی های آب را بپوشانند و از سطح سواره رو کمتر استفاده نمایند تا کمتر ترافیک داشته باشیم . 
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : در محدوده خیابان مولوی ، 17 شهریور و صاحب جمع که مرایمات زیاد و سنگینی را داریم از امشب محدودیت و ممنوعیت تردد را خواهیم داشت .
سرهنگ مومنی افزود : از شهروندان می خواهیم برای شرکت در مراسمات حتما از حمل و نقل عمومی برای تردد استفاده نمایند و کمتر از وسیله نقلیه شخصی برای آمدن به این محدوده ها استفاده نمایند .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۴۸۱۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۵     ساعت: ۱۱ : ۱۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024