صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

کارگاه آموزشی «ایرانیاران» استان تهران برگزار شد

کانون «ایرانیاران» رادیو ایران در راستای سند تحول رسانه ملی و به منظور تسهیل در آموزش و توانمند سازی هر چه بیشتر «ایرانیاران» سراسر کشور، کارگاه های آموزشی گویندگی و فن بیان، گزارشگری و تهیه کنندگی رادیویی را برگزار می کند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شبکه رادیویی ایران؛ روز جمعه ۴ اسفند کارگاه آموزشی «ایرانیاران» استان تهران در تالار فرهنگ با حضور مدیران شبکه رادیویی و هنرمندان و پیشکسوتان رادیو برگزار شد.

 غلامحسین طالبی مسئول کانون «ایرانیاران» به تشریح و تبیین برنامه ها و اهداف راه اندازی کانون «ایرانیاران» در رادیو پرداخت و این اقدام رسانه ای را استفاده از ظرفیت تولیدات مردم محور و مشارکت جامعه به تولیدات رسانه ای در تعامل با مخاطبین رادیو بر شمرد.

مسئول کانون «ایرانیاران» در بخشی از صحبت های خود به تولید آموزش‌های مهارتی برای «ایرانیاران» در عناوین تهیه کنندگی، گویندگی، نویسندگی و اجرای رادیویی و راه اندازی سامانه «ایرانیاران» برای ارسال و پخش تولیدات مردم محور صداپایه از سوی ایرانیاران پرداخت.


طالبی راه اندازی رادیو اینترنتی ویژه پخش محصولات و آثار تولیدی «ایرانیاران» را نوید داد

شایان ذکر است این کارگاه با حضور کاظم داداشی قائم مقام و مدیر گروه جامعه و سلامت، غلامحسین طالبی مسئول کانون «ایرانیاران» و مدیر طرح و برنامه ریزی رادیو ایران، مهدی رستمی مدیر گروه تاریخ و معارف، علیرضا جاوید نیا و عباس محبی  بازیگر و مجری توانمند و پیشکسوت رادیو ایران، عباس سنجری از گزارشگران پر تلاش و با سابقه، حسین معصومی و ندا حاجی اسماعیلی تهیه کننده و تینا میرکریمی گزارشگر در «تالار فرهنگ» برگزار شد

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۴۸۲۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۵     ساعت: ۱۱ : ۵۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024