صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
کارگاه آموزشی ' شاداب شو '

کارگاه آموزشی 'شاداب شو' در فرهنگسرای سلامت برگزار می شود

کارگاه آموزشی 'شاداب شو' ( مدیریت هیجانات ، کنترل خشم ) ویژه کارکنان میدان تره و بار ، در روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ در محل سالن اجتماعات فرهنگسرای سلامت برگزار می شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای سلامت ، این کارگاه آموزشی با حضور دکتر بهلول پارسافر ، کارشناس مشاوره برگزار می شود.
هدف اصلی مدیریت خشم ، و مدیریت مشتریان، ایجاد ارتباطات مثبت و پایدار با مشتریان و بهبود تجربه‌ی آن‌ها در تعامل با سازمان است که می‌تواند به افزایش وفاداری مشتریان و بهبود عملکرد کسب‌وکار کمک کند.
برخورد با مشتری خشمگین یک چالش مهم در مدیریت مشتریان و همچنین کارمند یا کسی که خشمگین هست و در حال ارائه خدمات خواهد بود .اصول مدیریت کنترل خشم، علل ابعاد خشم، بیان خشم، و تبدیل به شادابی در این کارگاه بررسی می شود. ضمنا در این کارگاه به نکاتی همچون،  آرامش خود را حفظ کنید،  گوش دادن فعال،  نشان دادن همدلی،  پوزش کردن، پیگیری و حل مشکل ، پس از اتمام مکالمه و  سپس چگونگی شادابی نسبت به مشتری و همچنی شخصیت وجودی خود بررسی و مورد بحث قرار می گیرد. در این دوره به شما کمک خواهیم کرد که چگونه مشتریان خود را مدیریت کنید و در شرایط سخت و خشمگین مشتری با آن برخورد کنید .
این برنامه با مشارکت شهرداری منطقه 4 و سازمان میدان تره بار هنگام، آزادگان برگزار می شود.
این برنامه روز دوشنبه 15 اسفند  ماه 1402 ساعت 13 در سالن اجتماعات فرهنگسرا برگزار می شود.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات و شرکت در این کارگاه آموزشی می توانند به فرهنگسرای سلامت واقع در خیابان دلاوران، آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند مراجعه و یا با تلفن 77496138 و 77241474 تماس حاصل نمایند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۵۱۱۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۱۴     ساعت: ۱۴ : ۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
  • ٢٥ شوال ١٤٤٥
  • May 04 2024