صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

مجمع عمومی هیات امنای بنیاد رودکی برگزار شد

جلسه هیات امنای بنیاد فرهنگی و هنری رودکی به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای این بنیاد یکشنبه ۱۳ اسفندماه در محل این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی بنیاد رودکی، مجمع عمومی سالانه عادی هیات امنای بنیاد فرهنگی و هنری رودکی به ریاست محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر هیات امنا، سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات مدیره بنیاد، اعضای هیات امنا و هیات مدیره و مدیرعامل بنیاد رودکی برگزار شد و صورت‌های مالی بنیاد مورد بررسی قرار گرفت.
گزارش سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس مستقل و بازرسی قانونی از صورت‌های مالی سال 1401، گزارش عملکرد بودجه‌ای سال‌ 1401،  تشریح دستاوردهای شاخص سال 1402 و بررسی سند برنامه و بودجه سال 1403 بنیاد رودکی از جمله دستورهای این جلسه بود.
بر اساس گزارش حسابرس و بازرس قانونی بنیاد رودکی، عملکرد این بنیاد طبق استانداردهای حسابرسی منصفانه اعلام شد.
محمد اله‌یاری فومنی مدیرعامل بنیاد رودکی در این رویداد گزارشی از دستاوردهای بنیاد رودکی در سال‌های 1401 و 1402 ارائه و همچنین چشم‌انداز برنامه‌های پیش رو را  تشریح کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این جلسه با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده و با اشاره به برنامه‌های پیش رو در بنیاد رودکی، ضمن تاکید بر جلوگیری از تبدیل شدن بنیاد به ساختار اداری، خواستار توجه ویژه و برنامه‌ریزی جامع در حوزه تولید در جهت خلق آثار فاخر در حوزه نمایش و موسیقی شدند.
در این جلسه همچنین گزارش ویدئویی از اقدامات عمرانی شامل نوسازی و بهینه سازی زیرساخت‌های مجموعه‌های تحت حمایت و همچنین مجموعه‌ فعالیت‌های این بنیاد ارائه شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۵۱۴۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۱۵     ساعت: ۱۱ : ۳۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
  • ٢٥ شوال ١٤٤٥
  • May 04 2024