صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

بوم گردی باغ پرندگان راه اندازی خواهد شد

نشست برنامه های نوروزی منطقه شرق تهران با حضور رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴، مدیر بهره برداری باغ پرندگان و جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه گردشگری برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس، تجهیز  این مجموعه به بوم‌گردی در راستای توسعه گردشگری شرق تهران و استفاده بهینه از تمامی فضاهای این مجموعه از مباحث مطرح شده در این نشست بود.
امیر قاسمی رئیس ستاد گردشگری تهران با اشاره به وسعت باغ پرندگان و استفاده گردشگران تهران و شهرستانی در ایام نوروز،راه اندازی بخش بوم‌گردی در این مجموعه را از اهداف مهم برنامه های مدیریت شهری در حوزه شهری دانست و اظهار داشت:
با توجه به آمادگی مدیران منطقه ۴ جهت میزبانی از مخاطبین نوروزی و ایده پردازی خلاقانه در خصوص توسعه این مجموعه،  راه اندازی و بهره برداری فاز یک باغ پرندگان به عنوان بخش بوم‌گردی به زودی در قالب مشارکت با بخش خصوصی انجام خواهد شد.
وی در ادامه اظهار داشت: در چندین سال گذشته تجربه برگزاری موفق نمایشگاههای اقوام و صنایع دستی در این مجموعه بوده است و با توجه به استقبال شهروندان و ورودی بخش شرقی به تهران لازم است این فضا توسعه بیشتری در حوزه گردشگری داشته باشد.
همچنین رئیس ستاد گردشگری از اجرای برنامه های ویژه در طول سال اعم از برگزاری تورهای ارزان قیمت محلات، تورهای عکاسی ویژه عکاسان خبری، برگزاری کارگاههای آموزشی پرنده شناسی ویژه علاقمندان و دانش آموزان خبر داد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۵۱۴۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۱۵     ساعت: ۱۳ : ۱۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
  • ٢٥ شوال ١٤٤٥
  • May 04 2024